Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Tek kriatal x-ışınları yöntemi ile C21H20N2O3S, C11H10N2S, C27H23N3O5 kristallerinin yapı analizi / Suzan Özçelik
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2005)
Bu çalışmada, C21H20N2O3S , C11H10N2S ve C27H23N3O5 yapı analizleri x-ışını kırınımı yöntemi ile belirlenmiştir. Kristallerin verileri, STOE PDS difraktometresi ile toplanmıştır. Yapılar, SHELXS-97 ( Sheldrick, 1997 ) ...
Tek kristal X-ışınları kırınımı yöntemiyle C12H10N4O4S, C16H18CIO2PS ve C17H15CIO3 moleküllerinin kristal yapı çözümü / Muhittin Aygün; Danışman Orhan Büyükgüngör.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 1997)
Tek kristal x- ışınları kırınımı yöntemiyle; 'tiyofen-2-karbosaldehid 2,4-dinitrofenil-N-metilhidrazon' (C12 H10 04 N4 S), 'Bis (2.6-dimetilfenil) fosforotiyokloridat' (C16 H18 CIO2 PS) ve '2-metoksi-4-(2-propenil)fenil- ...
Tek kristal x-ışınları kırınım yöntemi ile C14H12N4O2S, C17H17N5O3S, H12N4OS ve C13H11N5OS kristallerinin yapı analizleri / Işıl Yılmaz; Danışman Canan Kazak
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2006)
Bu çalışmada, (C14H12N4O2S) 4-[(2-Hidroksibenzilden)amino]-5-(2-tiyenilmetil)-2H-1,2,4-triazol-3(4H)-on, (C17H17N5O3S) Etil-5-okso-4-[(2-piridilmetilen)amino]-3-(2-tiyenilmetil)-4,5-dihidro-1H-1,2,4-triazol-1-asetat, ...
X-ışını kırınımı yöntemi ile C16H16N2O2, C23H22N2O4S ve C17H20N2O2 kristallerinin molekül ve yapı analizleri / Şamil Işık; Danışman Ahmet Erdönmez.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 1997)
Bu çalışmada, (C16H16N2O2) 5-allil-2-hidroksi-3-metoksiazobenzen, (C23H22N2O4S) 5-allil-2-(p-toluensülfonilloksi)azobenzen, ve (C17H20N2O2) 2-hidroksi-3-tert-bütil-5-metoksiazobenzen kritallerinin, X-ışını kırınımı yöntemiyle ...
Bazı moleküllerin kristal yapı çözümleri / Cemile Dağ; Danışman Nezihe Çalışkan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2006)
Bu çalısmada oksim, tiyazol, siklobütan ve Schiff bazı islevsel gruplarını içeren ve kapalı formülleri sırasıyla Ni(C10H12N3O3)2 , C16H20N2S , C16H12 ClN3OS seklinde olan kristallerin, X-ısını kırınım yöntemiyle yapı ...
Salisilaldehit'ten elde edilen bazı schiff bazlarının yapısal özelliklerinin deneysel x-ışını kırınımı yöntemiyle incelenmesi / Abdullah Akkaya ; Danışman İsmet Şenel.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008)
Bu teze konu olan (E)-2-[(3-Bromofenilimino)metil]-6-metilfenol (C14H12BrNO), (E)-2-[(2-Metilfenilimino)metil]-4-bromofenol (C14H12BrNO), (E)-4-Bromo-2-((2-Bromofenilimino)metil)fenol (C13H9Br2NO), (E)-2-metil-6-[(3-(tri ...
Bazı dikarboksilik asit komplekslerinin geometrik, spektroskopik ve elektronik yapılarının deneysel ve teorik olarak incelenmesi / Sevgi Kansız ; Danışman Necmi Dege
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)
…
Tek kristal x-ışınları kırınımı yöntemi ile C13H7N3O, C17H13CIN2O, C17H12N2O ve C15H13N3 kristallerinin yapı analizleri / Serap Yazıcı; Danışman İsmet Şenel
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2005)
Bu çalışmada, [4-(3-piridiloksi)ftalonitril] (C13H7N3O), [4 - Kloro - 3 - (2,3,5 - trimetilfenoksi) ftalonitril] (C17H13ClN2O), [4-(5-Indaniloksi)ftalonitril] (C17H12N2O) ve (1-Metil-3,5 - difenil - 1H -1,2,4 - triazol) ...
Tek kristal x-ışınları yöntemi ile C12H13CIN2O3, C12H12CIFN2O3, C13H15CIN2O4C12H12CI2N2O3, C13H15CIN2O3 ve C14H17CIN2O3 kristallerinin yapı analizleri / Gökhan Alpaslan; Danışman Ahmet Erdönmez
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2006)
Bu tez çalışmasında " (Z)- Etil 4-klor-3-okso-2-(2-fenilhidrazon)bütanoat", (C12H13ClN2O3),"(E)-Etil 4-klor-3-[2-(2-florfenil)hidrazon]bütanoat" (C12H12ClFN2O3), "(Z)- Etil 4-klor-2-[2-(2-metoksifenil)hidrazon]-3-oksobütanoat" ...
Tek kristal ışınları yöntemi ile C21H12CIN3O, C16H17N3O5S, C14H9CIF3NO2 kristallerinin yapı analizleri / Marife Tüfekçi; Danışman Ahmet Erdönmez
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2010)
Bu çalışma ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bilimin doğası konularındaki bilgi düzeylerinin ne olduğunu cinsiyetlerine göre farklılık gösterip göstermediğini ve ‘fosil avı’ etkinliğiyle öğrencilerin bilimin doğası ...