• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 21, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Needs assessment of the students in ELT / Mehmet Onat Cihanoğlu; Danışman Nalan Kızıltan. 

Cihanoğlu, Mehmet Onat (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001)
Bu çalışmada, Dokuz Eylül Üniversitesi Yabancı Diller Okulu'ndaki öğrencilerin İngilizce dil gereksinimlerinin tanımlanması amaçlanmıştır. Mevcut gereksinimleri belirlemek için veriler iki kaynak gruptan derlenmiştir. Daha ...

Teaching vocabulary through the communicative activities of language teaching approaches / Burcu Yaman; Danışman Müfit Şenel 

Yaman, Burcu (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu çalışmada dil yaklaşımları doğrultusunda iletimsel teknik ve aktivitelerin kelime öğreniminde hazırlık sınıfı öğrencilerine etkililiği araştırıldı.Araştırma için iki farklı okuldan iki deneysel iki kontrol grubu ...

The use of role play in teaching English to students in the department of tourism and hotel management of Ondokuz Mayıs University / Fatma Gediz; Danışman Nalan Kızıltan. 

Gediz, Fatma (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)
Bu çalışmada, bazı rol oynama tekniklerinin, geleneksel dil öğretim teknikleriyle karşılaştırılarak; İngilizce'yi mesleki amaçlarla öğrenen ve gerçek başlangıç düzeyinde olmayan Ondokuz Mayıs Üniversitesi Turizm ve Otel ...

The use of role play in teaching English to students in the department of tourism and hotel management of Ondokuz Mayıs University / Fatma Gediz; Danışman Nalan Kızıltan. 

Gediz, Fatma (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)
Bu çalışmada, bazı rol oynama tekniklerinin, geleneksel dil öğretim teknikleriyle karşılaştırılarak; İngilizce'yi mesleki amaçlarla öğrenen ve gerçek başlangıç düzeyinde olmayan Ondokuz Mayıs Üniversitesi Turizm ve Otel ...

Teaching English through content-based instruction in elementary schools / Ceylan Yangın Ersanlı; Danışman Nalan Kızıltan 

Ersanlı, Ceylan Yangın (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)
Bu çalışmada içerik temelli öğretimin geleneksel yabancı dil öğretim metotlarına kıyasla ingilizceyi yabancı dil olarak öğrenen ve gerçek başlangıç düzeyinde olmayan ilköğretim okulu altıncı sınıf öğrencilerine İngilizce ...

Enhancing reading comprehension in efl through some brain-based teaching techniques / Gül Uzal; Danışman Nalan Kızıltan. 

Uzal, Gül (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003)
Bu çalışma bazı beyin-odaklı okuma-anlama tekniklerinin geleneksel öğretim tekniklerine kıyasla İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen ve gerçek başlangıç düzeyinde olmayan ilköğretim okulu yedinci sınıf öğrencilerinin ...

Suggested reading activities for developing reading considering learners' congnitive factors / Sevil Uğurlu; Danışman Müfit Şenel. 

Uğurlu, Sevil (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
…

Teaching vocabulary through the communicative activities of language teaching approaches / Burcu Yaman; Danışman Müfit Şenel 

Yaman, Burcu (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu çalışmada dil yaklaşımları doğrultusunda iletimsel teknik ve aktivitelerin kelime öğreniminde hazırlık sınıfı öğrencilerine etkililiği araştırıldı.Araştırma için iki farklı okuldan iki deneysel iki kontrol grubu ...

Some suggested brain-based techniques for teaching writing skills in prep-classes at Ondokuz Mayıs University / Ayşegül Kuş; Danışman Nalan Kızıltan 

Kuş, Ayşegül (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)
Bu çalışmada Ondokuz Mayıs Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü İngiliz Dili Eğitimi Hazırlık sınıfı orta düzey öğrencilerinin yazma becerilerini geliştirmek ve yazma becerisini farkındalığı yaratmak amacıyla bazı beyin ...

Effects of drama practices upon learning and retaining word pairs in efl classes / Bilge Ok; Danışman Gülay Er 

Ok, Bilgi (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)
Bu çalışma drama uygulamalarının yabancı dil sınıflarında sözcük çiftlerini öğrenmeye ve akılda tutmaya olan etkilerini ortay çıkarmak amacıyla hazırlanmıştır.Çalışmanın evrenini Vezirköprü ilçe merkezinde öğretim yapan ...
  • 1
  • 2
  • 3



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarCihanoğlu, Mehmet Onat (2)Ersanlı, Ceylan Yangın (2)Gediz, Fatma (2)Kobul, Mustafa Kerem (2)Kuş, Ayşegül (2)Ok, Bilgi (2)Oğuzaslan, Gülçin (2)Uzal, Gül (2)Uğurlu, Sevil (2)Yaman, Burcu (2)... Daha FazlaKonu
Dil ve diller -- Öğrenim ve öğretim -- Türkiye (21)
İngiliz dili -- Öğrenim ve öğretim (21)
TEZ YÜK LİS C571n 2001 (2)TEZ YÜK LİS E73t 2005 (2)TEZ YÜK LİS G296u 2004 (2)TEZ YÜK LİS K75c 2005 (2)TEZ YÜK LİS K97s 2005 (2)TEZ YÜK LİS O35e 2007 (2)TEZ YÜK LİS O41e 2005 (2)TEZ YÜK LİS U27s 2007 (2)... Daha FazlaYayın TürümasterThesis (21)Dileng (19)tur (2)Yayın KategorisiTez (21)Erişim Şekliinfo:eu-repo/semantics/openAccess (21)Yayın Tarihi2005 (8)2007 (4)2001 (2)2003 (2)2004 (2)2006 (2)2002 (1)Tam Metin DurumuTam Metni Olmayanlar (21)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.