Search
Now showing items 1-10 of 21
Needs assessment of the students in ELT / Mehmet Onat Cihanoğlu; Danışman Nalan Kızıltan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001)
Bu çalışmada, Dokuz Eylül Üniversitesi Yabancı Diller Okulu'ndaki öğrencilerin İngilizce dil gereksinimlerinin tanımlanması amaçlanmıştır. Mevcut gereksinimleri belirlemek için veriler iki kaynak gruptan derlenmiştir. Daha ...
Teaching vocabulary through the communicative activities of language teaching approaches / Burcu Yaman; Danışman Müfit Şenel
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu çalışmada dil yaklaşımları doğrultusunda iletimsel teknik ve aktivitelerin kelime öğreniminde hazırlık sınıfı öğrencilerine etkililiği araştırıldı.Araştırma için iki farklı okuldan iki deneysel iki kontrol grubu ...
The use of role play in teaching English to students in the department of tourism and hotel management of Ondokuz Mayıs University / Fatma Gediz; Danışman Nalan Kızıltan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)
Bu çalışmada, bazı rol oynama tekniklerinin, geleneksel dil öğretim teknikleriyle karşılaştırılarak; İngilizce'yi mesleki amaçlarla öğrenen ve gerçek başlangıç düzeyinde olmayan Ondokuz Mayıs Üniversitesi Turizm ve Otel ...
The use of role play in teaching English to students in the department of tourism and hotel management of Ondokuz Mayıs University / Fatma Gediz; Danışman Nalan Kızıltan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)
Bu çalışmada, bazı rol oynama tekniklerinin, geleneksel dil öğretim teknikleriyle karşılaştırılarak; İngilizce'yi mesleki amaçlarla öğrenen ve gerçek başlangıç düzeyinde olmayan Ondokuz Mayıs Üniversitesi Turizm ve Otel ...
Teaching English through content-based instruction in elementary schools / Ceylan Yangın Ersanlı; Danışman Nalan Kızıltan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)
Bu çalışmada içerik temelli öğretimin geleneksel yabancı dil öğretim metotlarına kıyasla ingilizceyi yabancı dil olarak öğrenen ve gerçek başlangıç düzeyinde olmayan ilköğretim okulu altıncı sınıf öğrencilerine İngilizce ...
Enhancing reading comprehension in efl through some brain-based teaching techniques / Gül Uzal; Danışman Nalan Kızıltan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003)
Bu çalışma bazı beyin-odaklı okuma-anlama tekniklerinin geleneksel öğretim tekniklerine kıyasla İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen ve gerçek başlangıç düzeyinde olmayan ilköğretim okulu yedinci sınıf öğrencilerinin ...
Suggested reading activities for developing reading considering learners' congnitive factors / Sevil Uğurlu; Danışman Müfit Şenel.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
…
Teaching vocabulary through the communicative activities of language teaching approaches / Burcu Yaman; Danışman Müfit Şenel
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu çalışmada dil yaklaşımları doğrultusunda iletimsel teknik ve aktivitelerin kelime öğreniminde hazırlık sınıfı öğrencilerine etkililiği araştırıldı.Araştırma için iki farklı okuldan iki deneysel iki kontrol grubu ...
Some suggested brain-based techniques for teaching writing skills in prep-classes at Ondokuz Mayıs University / Ayşegül Kuş; Danışman Nalan Kızıltan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)
Bu çalışmada Ondokuz Mayıs Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü İngiliz Dili Eğitimi Hazırlık sınıfı orta düzey öğrencilerinin yazma becerilerini geliştirmek ve yazma becerisini farkındalığı yaratmak amacıyla bazı beyin ...
Effects of drama practices upon learning and retaining word pairs in efl classes / Bilge Ok; Danışman Gülay Er
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)
Bu çalışma drama uygulamalarının yabancı dil sınıflarında sözcük çiftlerini öğrenmeye ve akılda tutmaya olan etkilerini ortay çıkarmak amacıyla hazırlanmıştır.Çalışmanın evrenini Vezirköprü ilçe merkezinde öğretim yapan ...