Ara
Toplam kayıt 13, listelenen: 1-10
Hasta güvenliği kapsamında akılcı ilaç kullanımında annelerin tutumlarına yönelik bir araştırma
(Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi, 2021)
Amaç: Bu araştırma hasta güvenliği kapsamında akılcı ilaç kullanımında annelerin tutumlarını belirlemek amacıyla yapılmıştır.
Yöntem: Bu araştırma Türkiye’nin kuzeyinde yer alan bir üniversite hastanesinde Mayıs-Haziran ...
Bir aile sağlığı merkezine başvuran bireylerin yaşlı ayrımcılığı tutumlarının değerlendirilmesi
(Atatürk Üniversitesi, 2021)
Bu çalışmada amaç, bir aile sağlığı merkezine başvuran bireylerin yaşlı ayrımcılığı tutumlarının değerlendirilmesidir. Yöntem: Tanımlayıcı ve kesitsel türdeki çalışmanın evrenini, Karadeniz Bölgesi’ndeki bir ilde bulunan ...
Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM farkındalık ve tutumlarının arttırılmasına yönelik bir eğitim uygulamasının değerlendirilmesi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu araştırmada fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM eğitimi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi, farkındalık ve tutumlarının bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi amaçlanmıştır. STEM eğitimine yönelik görüş, ...
Güncel sanat tutum ölçeğinin geliştirilmesi ve resim-iş öğretmenliği öğrencilerinin güncel sanata yönelik tutumlarının incelenmesi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu araştırmada, Güncel Sanat Tutum Ölçeği’nin geliştirilmesi ve Resim-İş
Öğretmenliği öğrencilerinin Güncel Sanat’a yönelik tutumlarının incelenmesi
amaçlanmıştır. Aynı zamanda öğrencilere ait bazı değişkenler ile ...
8.sınıf İngilizce dersi okuma becerisinin geliştirilmesinde yaratıcı dramanın kullanımı
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu araştırmanın amacı, yaratıcı drama tekniğinin yabancı dil öğretiminde okuma becerisine etkisini ve öğrenenlerin yaratıcı dramaya karşı olan tutumlarını saptamaktır. Araştırmanın çalışma gruplarını Samsun merkezde bulunan ...
Beginning teachers' readiness to teach English online
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
This study has been conducted in order to reveal the state of readiness of beginning English language teachers to teach English online during the 2020-2021 Academic Year. The emergency for online language teaching was ...
Koronavirüs (COVID-19) pandemisinin yükseköğretim öğrencilerinde anksiyete düzeyi ile e-öğrenme tutumlarına etkisi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
COVID-19 (SARS-CoV-2) pandemisinde dünyadaki üniversitelerin birçoğu
bireysel ve kitlesel izolasyon için eğitim-öğretim faaliyetlerinde zorunlu bir dijital
dönüşüm gerçekleştirmiş olup, salgın hastalığın öğrencilerde ...
5. sınıf İngilizce dersinde dijital oyun tabanlı öğrenmenin akademik başarı ve tutum üzerine etkisi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
2019 Yılı mart ayında pandemi ilan edilmesiyle birlikte dünya genelinde
olduğu gibi Türkiye’de deörgün eğitim sistemi online platforma taşınarak eğitim
öğretim çalışmalarının kesintiye uğraması engellenmeye çalışılmıştır. ...
Spor Bilimleri Fakültesi öğrencilerinin antrenörlük mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Bu araştırmanın amacı spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin antrenörlük
mesleğine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesidir.
Araştırmaya Ondokuz Mayıs Üniversitesi Yaşar Doğu Spor Bilimleri
Fakültesi’nde ...
Yetenek taramasına katılan ilköğretim öğrencilerinin beden eğitimi dersine yönelik tutumlarının incelenmesi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)
Beden Eğitimi Dersinin öğrencilerin okul başarısını olumlu yönde etkilediği ve
motivasyonlarını arttırdığı düşünülmektedir. Bu nedenle, çalışma yetenek taramasına
katılan ilköğretim 5. ve 6. Sınıf öğrencilerinin beden ...