• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 81, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Erbaş ve erlerin aldıkları askeri eğitimim "tolerans düzeyini" geliştirmeye etkisi / Fatih M. Demirtürk; Danışman Kurtman Ersanlı 

Demirtürk, Fatih M. (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)
Doğuştan olmayan eğitimle gelişen/değişen kişilik özelliklerinden biri de bireyin tolerans düzeyi ile ilgilidir.Bu araştırmanın amacı;askerlik görevini yerine getirmek maksadıyla eğitim merkezlerine katılan acemi erlere ...

Kindererziehung bei christine nöstlinger und Gülten Dayıoğlu (am beispiel der werke "konrad oder das kind aus der konservenbüchse" und "fadiş") / Evrim Kadıoğlu ; Danışman Mustafa Çolak. 

Kadıoğlu, Evrim (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
…

Kindererziehung bei christine nöstlinger und Gülten Dayıoğlu (am beispiel der werke "konrad oder das kind aus der konservenbüchse" und "fadiş") / Evrim Kadıoğlu ; Danışman Mustafa Çolak. 

Kadıoğlu, Evrim (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
…

Devlet okullarıyla özel okulda okuyan ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersindeki başarı düzeylerinin karşılaştırılması / Tuğba Durmuş Danışman ; Erdoğan Başer 

Durmuş, Tuğba (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)
Bu çalışma, İlköğretim 1.kademe 5.sınıftaki Devlet ve Özel Okul Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersindeki Başarı Düzeylerini İncelemek amacıyla gerçekleştirilmiştir.Araştırma iki ayrı bağımsız evreden oluşmakta ve bu evrelerden ...

Samsun il merkezinde doğum sonrası depresyonu prevalansı ve risk faktörleri 

Sünter, Ahmet Tevfik; Güz, Hatice; Canbaz, Sevgi; Dündar, Cihad (2006)
AMAÇ: Bu çalışma Samsun il merkezinde doğum sonrası depresyon(DSD) prevalansını ve DSD’unun ortaya çıkmasında rolü olabilecek risk faktörlerini belirlemek amacıyla planlanmıştır. Gereç YÖNTEM: Kesitsel tipteki araştırma, ...

Bir İletişim ve Çatışma Çözme Beceri Eğitimi Programı'nın Üniversite Öğrencilerinin Çatışma Çözme Beceri Düzeylerine Etkisi 

Karahan, T. Fikret (2006)
Bu araştırmada, araştırmacı tarafından geliştirilen 10 oturumluk İletişim ve Çatışma Çözme Beceri Eğitimi Programı’nın üniversite öğrencilerinin ça- tışma çözme beceri düzeyleri üzerindeki etkisi incelenmiştir. Çalışma ...

V Diyagramı Uygulamalarının Temel Kimya Laboratuvarı Dersinde Öğrenci Başarısına Etkisi 

Çelikler, Dilek; Güneş, M. Handan; Güneş, Tohit; Şendil, Kıvılcım (2008)
Bu çalışmada V diyagramlarının deneysel öğrenme açısından önemi, dersteki teorik bilgiler ile laboratuvar uygulamaları arasındaki ilişkiyi ortaya koyması ve nasıl hazırlandığı konuları üzerinde durulmuştur. Bu amaçla, ...

Bilgisayar Destekli Grafik Tasarımı Dersi İçerik ve Yöntem Önerisi 

Türker, İbrahim Halil (2005)
Bu çalışmada Eğitim Fakülteleri Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümleri resim-İş öğretmenliği programında seçmeli olarak yer alan veya yer alması önerilen Bilgisayar Destekli Grafik tasarımı dersinin verimli bir şekilde yürütülebilmesi ...

Üniversite öğrencilerinin evrim teorisine yönelik tutumları 

Apaydın, Zeki; Sürmel?İ, Hikmet (2009)
Bu çalışmanın amacı, lisans öğrencilerinin evrim teorisine yönelik tutumlarını belirlemektir. Dünya alan yazınında evrim teorisine yönelik öğrenci tutumlarıyla ilgili çok sayıda çalışma varken; ülkemizde evrim öğretimi ...

Lise 1. Sınıf Coğrafya Öğretim Programının Öğretmenlerce Değerlendirilmesi 

Tomal, Necati; Şenol, Eren (2007)
Yeni lise I coğrafya öğretim programı, önceki coğrafya öğretim programları ile karşılaştırıldığında farklı bir programdır. Bu farklılık, yeni programın öğrenci merkezli olmasından kaynaklanmaktadır. Daha önceki programlara ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 9



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarKarahan, T. Fikret (15)Sardoğan, Mehmet E. (8)Güneş, Tohit (6)Dicle, Abdullah N. (5)Çelikler, Dilek (5)Güneş, M. Handan (4)Şahin, Kemalettin (4)Eraslan, Ali (3)Günday, Rıfat (3)Üstün, Ahmet (3)... Daha FazlaKonu
Eğitim (81)
Eğitim Araştırmaları (76)TEZ YÜK LİS K11k 2007 (2)Çocuk edebiyatı -- Tarih ve eleştiri (2)Özgürlük (2)Askerlik bilimi ve sanatı (1)Devlet okulları (1)Sosyal bilimler -- Öğrenim ve öğretim (İlk) (1)Spor Bilimleri (1)TEZ YÜK LİS D378e 2005 (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2006 (19)2005 (16)2009 (11)2008 (10)2007 (9)2004 (8)2003 (7)2002 (1)Tam Metin DurumuTam Metni Olmayanlar (81)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.