• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 31, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Needs assessment of the students in ELT / Mehmet Onat Cihanoğlu; Danışman Nalan Kızıltan. 

Cihanoğlu, Mehmet Onat (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001)
Bu çalışmada, Dokuz Eylül Üniversitesi Yabancı Diller Okulu'ndaki öğrencilerin İngilizce dil gereksinimlerinin tanımlanması amaçlanmıştır. Mevcut gereksinimleri belirlemek için veriler iki kaynak gruptan derlenmiştir. Daha ...

The Effects the reading texts with visual aids on improving the young learners' level of English / İlknur Kaya; Danışman Müfit Şenel 

Kaya, İlknur (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
…

Using the role-play technique in teaching English İdioms to enhance communicative effectiveness of efl learners / Canan Özcan; Danışman Gülay Er 

Özcan, Canan (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu deneysel çalışma İngilizce deyimlerin öğretilmesinde rol oynama tekniğinin kullanımının olumlu etkilerini ortaya çıkarmak amacıyla yürütülmüştür.Çalışmanın evrenini Samsun ili ilçesinde öğretim yapan devlet okulları ...

Teaching vocabulary through the communicative activities of language teaching approaches / Burcu Yaman; Danışman Müfit Şenel 

Yaman, Burcu (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu çalışmada dil yaklaşımları doğrultusunda iletimsel teknik ve aktivitelerin kelime öğreniminde hazırlık sınıfı öğrencilerine etkililiği araştırıldı.Araştırma için iki farklı okuldan iki deneysel iki kontrol grubu ...

The use of role play in teaching English to students in the department of tourism and hotel management of Ondokuz Mayıs University / Fatma Gediz; Danışman Nalan Kızıltan. 

Gediz, Fatma (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)
Bu çalışmada, bazı rol oynama tekniklerinin, geleneksel dil öğretim teknikleriyle karşılaştırılarak; İngilizce'yi mesleki amaçlarla öğrenen ve gerçek başlangıç düzeyinde olmayan Ondokuz Mayıs Üniversitesi Turizm ve Otel ...

Suggested verbal-linguistic and visual-spatial intelligence based activities designed through reading texts for teaching English to prep-class students in high schools / Demet Betül Güler; Danışman Müfit Şenel. 

Güler, Demet Betül (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
…

The use of role play in teaching English to students in the department of tourism and hotel management of Ondokuz Mayıs University / Fatma Gediz; Danışman Nalan Kızıltan. 

Gediz, Fatma (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)
Bu çalışmada, bazı rol oynama tekniklerinin, geleneksel dil öğretim teknikleriyle karşılaştırılarak; İngilizce'yi mesleki amaçlarla öğrenen ve gerçek başlangıç düzeyinde olmayan Ondokuz Mayıs Üniversitesi Turizm ve Otel ...

The use of poetry to teach English in intermediate level for efl students / Dalga Özal; Danışman Zerrin Eren. 

Özal, Dalga (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)
Bu çalışma bildirişimsel-etkileşimsel bir çerçevede çağdaş İngiliz şiirini kullanarak geliştirilen aktivitelerin geleneksel öğretim yöntemleriyle karşılaştırıldığında İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen orta seviyedeki ...

An English language needs assesment of the preparatory-class students of the faculty of divinity and the department of the teacher training for the culture of religion and ethics for primary school at Ondokuz Mayıs University / Aydan Ermiş; Danışman Zerrin Eren 

Ermiş, Aydan (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)
…

Teaching English through content-based instruction in elementary schools / Ceylan Yangın Ersanlı; Danışman Nalan Kızıltan 

Ersanlı, Ceylan Yangın (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)
Bu çalışmada içerik temelli öğretimin geleneksel yabancı dil öğretim metotlarına kıyasla ingilizceyi yabancı dil olarak öğrenen ve gerçek başlangıç düzeyinde olmayan ilköğretim okulu altıncı sınıf öğrencilerine İngilizce ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarCihanoğlu, Mehmet Onat (2)Ermiş, Aydan (2)Ersanlı, Ceylan Yangın (2)Gediz, Fatma (2)Güler, Demet Betül (2)Kaya, İlknur (2)Kobul, Mustafa Kerem (2)Kuş, Ayşegül (2)Ok, Bilgi (2)Oğuzaslan, Gülçin (2)... Daha FazlaKonu
İngiliz dili -- Öğrenim ve öğretim (31)
Dil ve diller -- Öğrenim ve öğretim -- Türkiye (21)İngiliz dili -- Terimler ve deyimler (2)İngiliz dili -- Öğrenim ve öğretim (İlk) (2)İngiliz şiiri (2)TEZ YÜK LİS C571n 2001 (2)TEZ YÜK LİS E71e 2009 (2)TEZ YÜK LİS E73t 2005 (2)TEZ YÜK LİS G296u 2004 (2)TEZ YÜK LİS G558s 2007 (2)... Daha FazlaYayın TürümasterThesis (31)Dileng (27)tur (4)Yayın KategorisiTez (31)Erişim Şekli
info:eu-repo/semantics/openAccess (31)
Yayın Tarihi2005 (10)2007 (8)2006 (4)2001 (2)2003 (2)2004 (2)2009 (2)2002 (1)Tam Metin DurumuTam Metni Olmayanlar (31)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.