Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorPeker, Hüseyin, 1953-
dc.contributor.authorAkdoğan, Ali
dc.date.accessioned2020-07-22T08:00:42Z
dc.date.available2020-07-22T08:00:42Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.urihttp://libra.omu.edu.tr/tezler/35744.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/29855
dc.descriptionTez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 1994en_US
dc.descriptionLibra Kayıt No: 35744en_US
dc.description.abstractBu araştırmamızda İmam-Hatip Liselerinde okutulmakta olan Hadis dersi proğramını öğretmen ve öğrenci görüşlerine dayalı olarak incelemek ve proğramın geliştirilmesine yönelik öneriler hazırlamak temel amacımızdır. Araştırma için gerekli verileri toplamak amacıyla iki farklı anket hazırlanmış ve bu anketlerden biri 1993-1994 öğretim yılında 8 farklı okulda görev yapan 50 branş öğretmenine diğeri ise sosyo-ekonomik bakımdan farklı olduğu tahmin edilen 4 ayrı okulda öğrenim gören 300 öğrenciye uygulanmıştır. Elde edilen veriler kişisel bulgular ve proğrama ilişkin bulgular olmak üzere iki ana başlık altında incelenmiştir. Önce öğretmenlerle ilgili bulgular daha sonra da öğrencilerle ilgili bulgular incelenmiştir.en_US
dc.formatXIV, 131 y. ; 30 sm.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherOndokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİslam dini -- Öğretim (Ortaöğretim) -- Türkiyeen_US
dc.subjectDin eğitimi -- Türkiyeen_US
dc.subjectİlköğretim -- Müfredat programları -- Türkiyeen_US
dc.subject.otherTEZ YÜK LİS A314i 1994en_US
dc.titleİmam-Hatip liselerinde okutulan hadis dersi programının değerlendirilmesi / Ali Akdoğan; Danışman Hüseyin Peker.en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentOMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US]


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster