Yazar "Yazar, Evrim Erdoğan" için listeleme
-
The effects of country of origin and consumer affinity on product judgment and willingness to buy: A Research on Yemeni consumers
Helmi, Ahmed Gmail Mohammed (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)The study of country of origin effects on consumer products evaluation is an important area of research in consumer behaviour and international marketing. Consumer affinity, which is a relatively new concept, is also ... -
Elektronik kütüphane hizmet kalitesinin ölçülmesi : Ondokuz Mayıs Üniversitesinde bir uygulama / Yusuf Polat ; Danışman Evrim Erdoğan Yazar.
Polat, Yusuf (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)… -
Elektronik kütüphane hizmet kalitesinin ölçülmesi : Ondokuz Mayıs Üniversitesinde bir uygulama / Yusuf Polat ; Danışman Evrim Erdoğan Yazar.
Polat, Yusuf (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)… -
Hizmetlerde Tüketicilerce Algılanan Riskin Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi
Yazar, Evrim Erdoğan; Aksoy, Ramazan (2013)Hizmetlerde tüketici algısını etkileyen çok sayıda faktör bulunmaktadır. Tüketicinin algıladığı risk ve hizmetten algılanan kalite bu faktörlerden ikisidir. Hizmet sektöründe kalite olgusu müşteri memnuniyetini etkileyen ... -
İçgüdüsel satın alma davranışına mağaza atmosferinin etkisi : Samsunspor taraftarlarında bir uygulama / Ganbar Aliyev ; Danışman Evrim Erdoğan Yazar.
Aliyev, Ganbar (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)… -
İçsel pazarlama faaliyetleri ile çalışanların sanal kaytarma davranışları arasındaki ilişkilerin incelenmesi: Sağlık sektöründe bir uygulama. / Murat Olcarcıyüz. ; Danışman Evrim Yazar.
Olcarcıyüz, Murat (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)… -
İş Yaşam Dengesinin Örgütsel Bağlılık ve Çalışan Memnuniyetine Etkisi
Korkmaz, Oya; Yazar, Evrim Erdoğan (2014)Due to the rapid developments and changes in the information and communication technologies, and also, in life styles of people, it has been observed that employees can not make a balance between work and personal lives; ... -
İşletme Bölümü Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeylerini Etkileyen Faktörlerin Araştırılması
Yazar, Evrim Erdoğan; Bulut, Elif (2015)Bu çalışma İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme bölümüne devam eden öğrencilerin memnuniyet düzeylerini etkileyen faktörleri tespit etmek ve bu faktörlerin memnuniyet düzeyleri üzerine etkisini belirlemeyi ... -
Marka genişletme uygulamalarında ana marka değerinin yeni ürüne yönelik satın alma niyeti üzerindeki etkisi / Özge Özer ; danışman Evrim Erdoğan Yazar.
Özer, Özge (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)… -
Sosyal medya pazarlamasının marka imajı, marka bağlılığı ve satın alma niyetine etkisi: telekomünikasyon sektöründe bir uygulama / Adil Emre Özen; tez danışmanı Evrim Erdoğan Yazar.
Özen, Adil Emre (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)… -
Taklit Ürün Satın Alma Davranışında Bireysel Caydırıcı Olarak Risk Faktörleri: Aksesuar Ürünleri Üzerine Bir Araştırma
Taklit ürünler bugün tüm dünyadaüzerine düşünülen ve çözüm arananönemli bir konudur. Taklit ürünlerkullanımları ile tüketicilere, üretimi ilemikro düzeyde işletmelere makrodüzeyde ise ekonomilere zararvermektedir. Bu ... -
Uluslararasılaşma sürecinde endüstriyel pazarlarda marka yönetimi / Ebru Akman ; Danışman Evrim Erdoğan Yazar.
Akman, Ebru (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)… -
Uluslararasılaşma sürecinde endüstriyel pazarlarda marka yönetimi / Ebru Akman ; Danışman Evrim Erdoğan Yazar.
Akman, Ebru (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)…