Yazar "Genç, H. Nâlân" için listeleme
-
Drama Eğitiminin Üniversite Öğrencilerinin Öğretmen, Arkadaş, Eğitim ve Okula Yönelim Tutumlarına Etkisi
Genç, H. Nâlân (2004)Bu araştırma, drama dersi alan ve almayan üniversite öğrencilerinin öğretmen, arkadaş, eğitim ve okula yönelim konularındaki tutumlarını saptamak amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın evreni Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim ... -
Eğitimde Yaratıcı Dramanın Alımlanması
Genç, H. Nâlân (2003)Bu çalışma, eğitimde yaratıcı drama kavramı ve alımlanması üzerinde yoğunlaşmıştır. Yaratıcı dramayı doğrudan etkilemesi nedeniyle alımlamayı belirleyen ölçütler oldukça önemlidir. Bu nedenle yaratıcı drama, yaratıcılık, ... -
L'apport et la place des jeux de role dans L'enseignement/apprentissage du fle a L'exemple du manuel "Cache-Cache" / Esmira İmanova ; Danışman Hanife Nalan Genç.
İmanova, Esmira (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)… -
La leçon d'ıonesco et ses dimensions educative, sociologique et langagiere / Fatih Kocabıçak ; Danışman Hanife Nalan Genç.
Kocabıçak, Fatih (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Techniques theatrales dans le manuel alter ego du point de vue la perspective co-actionnelle / (Figen Keleş ; Danışman Hanife Nalan Genç.
Keleş, Figen (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Tiyatro ve Canlandırma Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyi (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği)
Genç, H. Nâlân (2004)Bu araştırmanın amacı Tiyatro ve Canlandırma dersi hedeflerinin gerçekleşme düzeyini belirlemek ve bunu etkileyen etmenleri araştırmaktır. Düzeyi belirleyen bilgi dağarcığının dersi almadan önceki ve sonraki farklılıklarını ...