• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tiyatro ve Canlandırma Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyi (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği)

Tarih

2004

Yazar

Genç, H. Nâlân

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Bu araştırmanın amacı Tiyatro ve Canlandırma dersi hedeflerinin gerçekleşme düzeyini belirlemek ve bunu etkileyen etmenleri araştırmaktır. Düzeyi belirleyen bilgi dağarcığının dersi almadan önceki ve sonraki farklılıklarını sergilemek üzere araştırmacı tarafından hazırlanıp geliştirilen bir sormaca kullanılmıştır. Sormacanın uygulanımı iki aşamada tamamlanmıştır. Bu yolla, öğrencilerin bu dersi almadan önce ve sonraki durumları saptanmıştır. Bu ders alındıktan sonra elde edilen verilerin değerlendirilmesi sonucunda, öğrencilerin yalnızca kuramsal alımlama düzeylerindeki gelişimleri değil, aynı zamanda ders amaçlarını gerçekleştirmede fizikî eksikliklerden kaynaklanan olumsuzluklara karşın uygulanımda da oldukça başarılı oldukları gözlenmiştir.
 
The aim of this study is to determine the level realizing the concept and goal of the theatre and animation and to investigate the functions affecting it. A questionnaire which was prepared and developed by the researcher has been used to show the differences of the level of knowledge determining the level before and after taking the module.The application of the questionnaire has been completed in two stages. In this way the condition of the students before and after taking the module has been determined. As a result of the evaluation of the data collected after the module, it has been observed that students not only develop receptive skills of the theoratical knowledge but also are good at productive skills handling with the problems arising from the physical insufficiencies in the suggested module.
 

Kaynak

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Cilt

0

Sayı

18

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TXprNU5qQXc=
https://hdl.handle.net/20.500.12712/8805

Koleksiyonlar

  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [4706]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Ondokuz Mayıs

by OpenAIRE

Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.