Publication:
İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Öğrencilerin Batıl İnançları Üzerindeki Etkisi

dc.contributor.advisorKaya, Mevlüt
dc.contributor.authorAşar, İshak
dc.date.accessioned2020-07-22T08:00:36Z
dc.date.available2020-07-22T08:00:36Z
dc.date.issued2012
dc.departmentOMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalıen_US
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı
dc.descriptionTez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2012en_US
dc.descriptionLibra Kayıt No: 70356en_US
dc.description.abstractBu araştırma, İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretim programındaki ?Toplumda Yaygın Olan Bazı Batıl İnançlar? konusunun, öğrencilerin batıl inançları üzerindeki etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır.Araştırma sonucunda, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin öğrencilerin batıl inançlarını azaltmada önemli bir etkisinin olduğu görülmüştür.
dc.description.abstractThe aim of this study is to examine the effects of ?Some Common Superstitious Belief in the Society? found in the curriculum of Religion Culture and Moral Knowledge on the students? superstitious beliefs.It was found that the course of Religion Culture and Moral Knowledge had an important effect in terms of reducing students? superstitious beliefen_US
dc.formatXIV, 181 y. ; 30 smen_US
dc.identifier.endpage198
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=rcbWnuqW6HxCZ_98ARapgsYLOVRvV97WSFZXxLjE7mNt2HGlmytIcvCAOp7TpwYs
dc.identifier.urihttp://libra.omu.edu.tr/tezler/70356.pdf
dc.identifier.yoktezid326931
dc.language.isotren_US
dc.language.isotr
dc.publisherOndokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US]
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDin
dc.subjectEğitim ve Öğretim
dc.subjectHalk Bilimi (folklor)
dc.subjectAhlak Bilgisi
dc.subjectBatıl İnançlar
dc.subjectHalk İnançları
dc.subjectHurafeler
dc.subjectÖğretim Programları
dc.subjectReligionen_US
dc.subjectİlköğretim Öğrencileri
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectİnançlar
dc.subjectFolkloreen_US
dc.subjectMoral Knowledgeen_US
dc.subjectFalse Religionsen_US
dc.subjectPublic Beliefsen_US
dc.subjectSuperstitionsen_US
dc.subjectTeaching Curriculumsen_US
dc.subjectPrimary Education Studentsen_US
dc.subjectBeliefsen_US
dc.subject.otherTEZ YÜK LİS A797i 2012en_US
dc.titleİlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Öğrencilerin Batıl İnançları Üzerindeki Etkisi
dc.titleThe Effect of the Course of Religion Culture and Moral Knowledge on the Students' Superstitious Beliefsen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files