Publication: İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Öğrencilerin Batıl İnançları Üzerindeki Etkisi
| dc.contributor.advisor | Kaya, Mevlüt | |
| dc.contributor.author | Aşar, İshak | |
| dc.date.accessioned | 2020-07-22T08:00:36Z | |
| dc.date.available | 2020-07-22T08:00:36Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.department | OMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı | en_US |
| dc.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
| dc.description | Tez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2012 | en_US |
| dc.description | Libra Kayıt No: 70356 | en_US |
| dc.description.abstract | Bu araştırma, İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretim programındaki ?Toplumda Yaygın Olan Bazı Batıl İnançlar? konusunun, öğrencilerin batıl inançları üzerindeki etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır.Araştırma sonucunda, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin öğrencilerin batıl inançlarını azaltmada önemli bir etkisinin olduğu görülmüştür. | |
| dc.description.abstract | The aim of this study is to examine the effects of ?Some Common Superstitious Belief in the Society? found in the curriculum of Religion Culture and Moral Knowledge on the students? superstitious beliefs.It was found that the course of Religion Culture and Moral Knowledge had an important effect in terms of reducing students? superstitious belief | en_US |
| dc.format | XIV, 181 y. ; 30 sm | en_US |
| dc.identifier.endpage | 198 | |
| dc.identifier.uri | https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=rcbWnuqW6HxCZ_98ARapgsYLOVRvV97WSFZXxLjE7mNt2HGlmytIcvCAOp7TpwYs | |
| dc.identifier.uri | http://libra.omu.edu.tr/tezler/70356.pdf | |
| dc.identifier.yoktezid | 326931 | |
| dc.language.iso | tr | en_US |
| dc.language.iso | tr | |
| dc.publisher | Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
| dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US] |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
| dc.subject | Din | |
| dc.subject | Eğitim ve Öğretim | |
| dc.subject | Halk Bilimi (folklor) | |
| dc.subject | Ahlak Bilgisi | |
| dc.subject | Batıl İnançlar | |
| dc.subject | Halk İnançları | |
| dc.subject | Hurafeler | |
| dc.subject | Öğretim Programları | |
| dc.subject | Religion | en_US |
| dc.subject | İlköğretim Öğrencileri | |
| dc.subject | Education and Training | en_US |
| dc.subject | İnançlar | |
| dc.subject | Folklore | en_US |
| dc.subject | Moral Knowledge | en_US |
| dc.subject | False Religions | en_US |
| dc.subject | Public Beliefs | en_US |
| dc.subject | Superstitions | en_US |
| dc.subject | Teaching Curriculums | en_US |
| dc.subject | Primary Education Students | en_US |
| dc.subject | Beliefs | en_US |
| dc.subject.other | TEZ YÜK LİS A797i 2012 | en_US |
| dc.title | İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Öğrencilerin Batıl İnançları Üzerindeki Etkisi | |
| dc.title | The Effect of the Course of Religion Culture and Moral Knowledge on the Students' Superstitious Beliefs | en_US |
| dc.type | Master Thesis | en_US |
| dspace.entity.type | Publication |
