• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Contribution of Selecting and Evaluating Textbooks to Language Teaching and Learning in EFL Classroom

Tarih

2005

Yazar

Yılmaz, Cevdet

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Bu makale, yabancı dil öğretimi ve öğrenimi sürecinde, ders materyallerinin seçimi ve değerlendirmesinin önemini vurgulamaktadır. Bu kapsamda, Dokuz Eylül Üniversitesi, İngilizce Bölümünde öğrenim gören öğretmen adaylarının böyle bir dersten ne şekilde yararlanabilecekleri tartışılacaktır. Bunun yanı sıra, makale ayrıca, ders kitaplarının seçimi ve değerlendirilmesine dayanak teşkil edecek olan temel kriterleri sunmayı ve böyle bir teorik uygulamayı, öğretmen adaylarının aktif bir şekilde yer alacağı öğrenme ve öğretme süreciyle birlikte ele almayı amaçlamaktadır. Öğrencilerin dördüncü sınıfın ilk döneminde aldıkları ‘materyal değerlendirme’ dersi ile ilgili bireysel görüşlerinin değerlendirilmesi ile elde edilen veriler, çalışmada önemli bir yer tutmaktadır. Aynı şekilde, öğrencilerin kendilerine yöneltilen sorulara verdiği cevapların, ‘materyal değerlendirme’ dersine yönelik genel eğilimleri hakkında önemli bulgular sağlaması beklenmektedir.
 
This paper stresses the importance of selecting and evaluating textbooks in the process of language teaching and learning. To this end, the implications for this process are employed to address the issue of how the teacher trainees in the English department at Dokuz Eylül University are likely to benefit from such a methodological course. Moreover, it aims to illustrate the criteria for selecting and evaluating textbooks while seeking to build such a theoretical framework onto the learning and teaching process in which the teacher trainees are, in practical terms, actively indulged. This paper also relies on the empirical data obtained from students‘ perceptions of the course in question which they took in the first semester of the fourth year. Students‘ answers to the relevant questions are intended to bring about data on students‘ common tendency toward this course.
 

Kaynak

Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi

Cilt

13

Sayı

1

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/T0RFME1qSXk=
https://hdl.handle.net/20.500.12712/9725

Koleksiyonlar

  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [4706]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Ondokuz Mayıs

by OpenAIRE

Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.