Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGenç, H. Nâlân
dc.date.accessioned2020-06-21T10:35:53Z
dc.date.available2020-06-21T10:35:53Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn1300-302X
dc.identifier.issn2548-0278
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TXprNU5qQXc=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/8805
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı Tiyatro ve Canlandırma dersi hedeflerinin gerçekleşme düzeyini belirlemek ve bunu etkileyen etmenleri araştırmaktır. Düzeyi belirleyen bilgi dağarcığının dersi almadan önceki ve sonraki farklılıklarını sergilemek üzere araştırmacı tarafından hazırlanıp geliştirilen bir sormaca kullanılmıştır. Sormacanın uygulanımı iki aşamada tamamlanmıştır. Bu yolla, öğrencilerin bu dersi almadan önce ve sonraki durumları saptanmıştır. Bu ders alındıktan sonra elde edilen verilerin değerlendirilmesi sonucunda, öğrencilerin yalnızca kuramsal alımlama düzeylerindeki gelişimleri değil, aynı zamanda ders amaçlarını gerçekleştirmede fizikî eksikliklerden kaynaklanan olumsuzluklara karşın uygulanımda da oldukça başarılı oldukları gözlenmiştir.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine the level realizing the concept and goal of the theatre and animation and to investigate the functions affecting it. A questionnaire which was prepared and developed by the researcher has been used to show the differences of the level of knowledge determining the level before and after taking the module.The application of the questionnaire has been completed in two stages. In this way the condition of the students before and after taking the module has been determined. As a result of the evaluation of the data collected after the module, it has been observed that students not only develop receptive skills of the theoratical knowledge but also are good at productive skills handling with the problems arising from the physical insufficiencies in the suggested module.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleTiyatro ve Canlandırma Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeyi (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği)en_US
dc.title.alternativeThe Level of Realising the Objectives of the Theatre and Animation Courses of Ondokuz Mayıs University Faculty of Educationen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentOMÜen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue18en_US
dc.identifier.startpage40en_US
dc.identifier.endpage51en_US
dc.relation.journalOndokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster