Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEker, Metin
dc.contributor.authorSeylan, Ali
dc.date.accessioned2020-06-21T10:10:50Z
dc.date.available2020-06-21T10:10:50Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1302-597X
dc.identifier.issn2528-8911
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TkRZeE56VTE=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/6908
dc.description.abstractBu makale, çağdaş sanat eğitimi üzerine olası her türlü açılım, yapılanma ve araştırma çalışmalarına yönelim sergilerken, günümüzün tartışılan kavramlarından biri olan postmodernizm ve ona ait sanatsal ve pedagojik paradigmaları incelemek amacındadır. Postmodern sanat ve postmodern pedagoji ile ilişkili olan söylemler, stratejiler ve politikaların oluşturduğu esnek ve dinamik yayılma hızı ve bundan sanat eğitiminin etkilenmesi durumu dikkat çekici boyutlardadır. Dolayısıyla çağdaş sanat eğitimine yansıma etkisi ve gücü ile orantılı bir postmodern pedagoji-postmodern sanat ilişkisi, sanat eğitiminde yeni montajları gündeme getirebilecek gelişmelere açıktır.en_US
dc.description.abstractThe aim of the article was to investigate postmodernism that is one of most debutable concept of present day, and pedagogical and artistic pragmatisms belonged to postmodernism while oriented on contemporary art education in every possible angle, construction and research studies. Flexible and dynamic spreading speed of the tellings, strategies and politics related to postmodern art and postmodern pedagogy and the situation of art education being affected from these reaches considerable dimensions. Consequently, the relation of postmodern pedagogy-postmodern art that is proportionally having a reflecting effect and power on the contemporary art education is open to developments that can brought new assemblies to the art education.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleÇağdaş Sanat Eğitiminde Sanatsal ve Pedagojik Postmodern Montajlaren_US
dc.title.alternativeArtistic and Pedagogical Postmodern Assemblies in the Contemporary Art Educationen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentOMÜen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue19en_US
dc.identifier.startpage164en_US
dc.identifier.endpage178en_US
dc.relation.journalEurasian Journal of Educational Researchen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster