Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBüyükahıska, Dilek
dc.contributor.authorTamin, İlkay Banu
dc.date.accessioned2020-07-22T10:00:31Z
dc.date.available2020-07-22T10:00:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://libra.omu.edu.tr/tezler/128615.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/31551
dc.descriptionTez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2019en_US
dc.descriptionLibra Kayıt No: 128615en_US
dc.description.abstracten_US
dc.formatXV, 149 yaprak : tablo, şekil ; 30 sm.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherOndokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYabancı dil eğitimien_US
dc.subjectFarkındalıken_US
dc.subjectİngiliz dili -- Öğrenim ve öğretimen_US
dc.subjectİngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalıen_US
dc.subject.otherTEZ YÜK LİS T158e 2019en_US
dc.titleEffects of a readings strategy instruction on 10th grade EFL students' metacognitive awareness / İlkay Banu Tamin ; Supervisor Dilek Büyükahıska.en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentOMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US]


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster