dc.contributor.advisor | Büyükahıska, Dilek | |
dc.contributor.author | Tamin, İlkay Banu | |
dc.date.accessioned | 2020-07-22T10:00:31Z | |
dc.date.available | 2020-07-22T10:00:31Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://libra.omu.edu.tr/tezler/128615.pdf | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12712/31551 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2019 | en_US |
dc.description | Libra Kayıt No: 128615 | en_US |
dc.description.abstract | … | en_US |
dc.format | XV, 149 yaprak : tablo, şekil ; 30 sm. | en_US |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Yabancı dil eğitimi | en_US |
dc.subject | Farkındalık | en_US |
dc.subject | İngiliz dili -- Öğrenim ve öğretim | en_US |
dc.subject | İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı | en_US |
dc.subject.other | TEZ YÜK LİS T158e 2019 | en_US |
dc.title | Effects of a readings strategy instruction on 10th grade EFL students' metacognitive awareness / İlkay Banu Tamin ; Supervisor Dilek Büyükahıska. | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | OMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US] |