• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

İlköğretimde kullanılan etkileşimli CD'lerin görsel açıdan çözümlenmesi ve öneriler / Mahir Yerlikaya; Danışman Halil Türker.

Tarih

2004

Yazar

Yerlikaya, Mahir

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

İlköğretim ve ortaöğretim kurumlarında kullanılan bir çok eğitim aracı bulunmaktadır. Bu eğitim araçları içinde eğitim CD'leri ön plana çıkmaktadır. Modern teknolojinin olanaklarıyla hazırlanmış olan eğitim CD'lerinin ereği, doğru belirlenmiş olmasına rağmen, alıcıya bilginin aktarılmasında yardımcı olacak görsel tasarımların, genellikle uzman tasarımcılar tarafından yapılmadığı gözlemlenmiştir. ilköğretimde kullanılan etkileşimli eğitim CD'leri, eğitim alanında olduğu gibi, görsel tasarım alanında da kullanımı yenidir. Eğitim CD'si ekran tasarımını oluşturan ögeler, diğer tasarım ürünlerindeki ögelerle aynı özelliktedir. Birden çok sayfadan oluşması, hareketli görüntüler içermesi gibi yeni tasarım sorunlarının çözümü araştırmamızın kapsamı içindedir.Eğitim CD'leri etkileşimli özelliği ile, çocuğun aktif katılımını sağlayarak yaratıcılığının ve düşünsel etkinliliğinin gelişimine çok yönlü katkı veren, çağdaş bir eğitim aracı olarak önemi artmaktadır.Araştırmanın son bölümünde, İlköğretimde kullanılan etkileşimli eğitim CD'lerinin görsel iletişim elemanlarının detaylandırılarak çözümlenmesine olanak sağlayan çözümleme örneği oluşturulmuştur. Elli adet eğitim CD'si incelenmiş ve içerisinden seçilen farklı iki konuda hazırlanmış eğitim CD'sine, bu çözümleme örneği uygulanmıştır.

Bağlantı

http://libra.omu.edu.tr/tezler/23212.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12712/29924

Koleksiyonlar

  • Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu [134]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Ondokuz Mayıs

by OpenAIRE

Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.