dc.contributor.advisor | Ersanlı, Kurtman, 1951- | |
dc.contributor.author | Çakır, Mehmet Ali | |
dc.date.accessioned | 2020-07-21T22:05:07Z | |
dc.date.available | 2020-07-21T22:05:07Z | |
dc.date.issued | 1994 | |
dc.identifier.uri | http://libra.omu.edu.tr/tezler/35408.pdf | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12712/29643 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 1994 | en_US |
dc.description | Libra Kayıt No: 35408 | en_US |
dc.description.abstract | Bu araştırmada lise öğrencilerinin kendini açma davranışlarını etkileyen bazı faktörler incelenmiştir. Araştırmanın bağımlı değişkeni Kendini açma , bağımsız değişkenler ise cinsiyet , açılınan bireyler, açılınan konular, sınıf, öğrenim gördüğü lise türü ve karma olup olmadığı , lisede takip ettiği alan , başarı durumu, sosyal faaliyetlere katılıp katılmama , anne-babanın öğrenim durumu, yaşantının çoğunu geçirilen yer olarak ele almıştır. Araştırmanın örneklerini 1992-1993 öğretim yılında Samsun İli'nde eğitim veren genel , mesleki ve özel okul öğrencilerinde random örnekleme yöntemiyle seçilen 736 öğrenci oluşturmaktadır. Lise öğrencilerinin Kendini Açma düzeylerini ölçmek için Selçuk (1998) tarafından geliştirilen "Kendini Açma Envanteri " kullanılmıştır. Araştırmada kullanılan diğer bilgiler ise araştırmacı tarafından geliştirilen " Kişisel Bilgi Anketi " ile toplanmıştır. | en_US |
dc.format | X, 80 y. : tablo ; 30 sm. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Kendini açma | en_US |
dc.subject | Lise öğrencileri -- Türkiye | en_US |
dc.subject.other | TEZ YÜK LİS Ç111l | en_US |
dc.title | Lise öğrencilerinin kendini açma davranışlarını etkileyen faktörler / Mehmet Ali Çakır; Danışman Kurtma Ersanlı | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | OMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US] |