Show simple item record

dc.contributor.advisorErsanlı, Kurtman, 1951-
dc.contributor.authorÇakır, Mehmet Ali
dc.date.accessioned2020-07-21T22:05:07Z
dc.date.available2020-07-21T22:05:07Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.urihttp://libra.omu.edu.tr/tezler/35408.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/29643
dc.descriptionTez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 1994en_US
dc.descriptionLibra Kayıt No: 35408en_US
dc.description.abstractBu araştırmada lise öğrencilerinin kendini açma davranışlarını etkileyen bazı faktörler incelenmiştir. Araştırmanın bağımlı değişkeni Kendini açma , bağımsız değişkenler ise cinsiyet , açılınan bireyler, açılınan konular, sınıf, öğrenim gördüğü lise türü ve karma olup olmadığı , lisede takip ettiği alan , başarı durumu, sosyal faaliyetlere katılıp katılmama , anne-babanın öğrenim durumu, yaşantının çoğunu geçirilen yer olarak ele almıştır. Araştırmanın örneklerini 1992-1993 öğretim yılında Samsun İli'nde eğitim veren genel , mesleki ve özel okul öğrencilerinde random örnekleme yöntemiyle seçilen 736 öğrenci oluşturmaktadır. Lise öğrencilerinin Kendini Açma düzeylerini ölçmek için Selçuk (1998) tarafından geliştirilen "Kendini Açma Envanteri " kullanılmıştır. Araştırmada kullanılan diğer bilgiler ise araştırmacı tarafından geliştirilen " Kişisel Bilgi Anketi " ile toplanmıştır.en_US
dc.formatX, 80 y. : tablo ; 30 sm.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherOndokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKendini açmaen_US
dc.subjectLise öğrencileri -- Türkiyeen_US
dc.subject.otherTEZ YÜK LİS Ç111len_US
dc.titleLise öğrencilerinin kendini açma davranışlarını etkileyen faktörler / Mehmet Ali Çakır; Danışman Kurtma Ersanlıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentOMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US]


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record