dc.contributor.advisor | Ersoy, Esen | |
dc.contributor.author | Karaalioğlu, Aysun | |
dc.date.accessioned | 2020-07-21T21:17:12Z | |
dc.date.available | 2020-07-21T21:17:12Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://libra.omu.edu.tr/tezler/96250.pdf | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12712/25119 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2017 | en_US |
dc.description | Libra Kayıt No: 96250 | en_US |
dc.description.abstract | … | en_US |
dc.format | XI, 285 yaprak : resim ; 30 sm. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Probleme dayalı öğrenme | en_US |
dc.subject | Akademik başarı | en_US |
dc.subject.other | TEZ YÜK LİS K18y 2017 | en_US |
dc.title | 7. sınıf oran ve orantı konusunun probleme dayalı öğrenme yaklaşımı ile öğrenci başarı ve kalıcılığına etkisi / Aysun Karaalioğlu ; danışman Esen Ersoy. | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | OMÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US] |