Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErsoy, Esen
dc.contributor.authorKaraalioğlu, Aysun
dc.date.accessioned2020-07-21T21:17:12Z
dc.date.available2020-07-21T21:17:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://libra.omu.edu.tr/tezler/96250.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/25119
dc.descriptionTez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2017en_US
dc.descriptionLibra Kayıt No: 96250en_US
dc.description.abstracten_US
dc.formatXI, 285 yaprak : resim ; 30 sm.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherOndokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectProbleme dayalı öğrenmeen_US
dc.subjectAkademik başarıen_US
dc.subject.otherTEZ YÜK LİS K18y 2017en_US
dc.title7. sınıf oran ve orantı konusunun probleme dayalı öğrenme yaklaşımı ile öğrenci başarı ve kalıcılığına etkisi / Aysun Karaalioğlu ; danışman Esen Ersoy.en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentOMÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US]


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster