dc.contributor.advisor | Yaman, Süleyman | |
dc.contributor.author | Gülen, Salih | |
dc.date.accessioned | 2020-07-21T21:17:01Z | |
dc.date.available | 2020-07-21T21:17:01Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://libra.omu.edu.tr/tezler/96259.pdf | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12712/25089 | |
dc.description | Tez (doktora) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2016 | en_US |
dc.description | Libra Kayıt No: 96259 | en_US |
dc.description.abstract | … | en_US |
dc.format | XVIII, 196 y. : resim ; 30 sm. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Fen bilimleri -- Öğretim | en_US |
dc.subject | İlköğretim-Bilim dersleri | en_US |
dc.subject.other | TEZ DOK G971f 2016 | en_US |
dc.title | Fen-teknoloji-mühendislik ve matematik disiplinlerine dayalı argümantasyon destekli fen öğrenme yaklaşımının öğrencilerin öğrenme ürünlerine etkisi / Salih Gülen, Süleyman Yaman. | en_US |
dc.type | doctoralThesis | en_US |
dc.contributor.department | OMÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Eğitimi Ana Bilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US] |