dc.contributor.advisor | Kıroğlu, M. Kasım | |
dc.contributor.author | Özdemir, Yusuf | |
dc.date.accessioned | 2020-07-21T21:17:00Z | |
dc.date.available | 2020-07-21T21:17:00Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://libra.omu.edu.tr/tezler/116421.pdf | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12712/25087 | |
dc.description | Tez (doktora) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2017 | en_US |
dc.description | Libra Kayıt No: 116421 | en_US |
dc.description.abstract | … | en_US |
dc.format | XIV, 204 y. : resim ; 30 sm. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Okuduğunu anlama | en_US |
dc.subject.other | TEZ DOK Ö99o 2017 | en_US |
dc.title | Okumadan önce, okuma esnasında, okumadan sonra düşün stratejisinin okuduğunu anlama becerisine etkisi / Yusuf Özdemir; danışman Kasım Kıroğlu | en_US |
dc.type | doctoralThesis | en_US |
dc.contributor.department | OMÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Eğitimi Ana Bilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US] |