dc.contributor.advisor | Ersoy, Esen | |
dc.contributor.author | Çolak, Elif Aydın | |
dc.date.accessioned | 2020-07-21T21:16:44Z | |
dc.date.available | 2020-07-21T21:16:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://libra.omu.edu.tr/tezler/127689.pdf | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12712/25042 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2019 | en_US |
dc.description | Libra Kayıt No: 127689 | en_US |
dc.description.abstract | … | en_US |
dc.format | XV, 219 yaprak : tablo, şekil; 30 sm. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Yapılandırmacı eğitim | en_US |
dc.subject | Matematik -- Öğrenim ve öğretim (İlköğretim) | en_US |
dc.subject.other | TEZ YÜK LİS Ç683b 2019 | en_US |
dc.title | 5E öğrenme modelinin öğrenci başarısına ve kalıcılığına etkisi / Elif Aydın Çolak; danışman Esen Ersoy. | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | OMÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US] |