Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBaşar, Erdoğan
dc.contributor.authorPalavan, Özcan
dc.date.accessioned2020-07-21T21:16:41Z
dc.date.available2020-07-21T21:16:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://libra.omu.edu.tr/tezler/66139.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/25033
dc.descriptionTez (doktora) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2012en_US
dc.descriptionLibra Kayıt No: 66139en_US
dc.description.abstracten_US
dc.formatXVI, 215 y. ; 30 sm.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherOndokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğrenmeen_US
dc.subjectHayat bilgisi -- Öğretim (İlköğretim) -- Türkiyeen_US
dc.subjectBaşarıen_US
dc.subjectEğitimdeen_US
dc.subjectEleştirel düşünmeen_US
dc.subject.otherTEZ DOK P155h 2012en_US
dc.titleHayat bilgisi dersinde beyin temelli öğrenmenin öğrencilerin başarılarına tutumlarına ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi / Özcan Palavan; Danışman Erdoğan Başaren_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.contributor.departmentOMÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US]


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster