dc.contributor.advisor | Öksüz, Yücel | |
dc.contributor.author | Coşkun, Kerem | |
dc.date.accessioned | 2020-07-21T21:16:40Z | |
dc.date.available | 2020-07-21T21:16:40Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://libra.omu.edu.tr/tezler/84111.pdf | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12712/25030 | |
dc.description | Tez (doktora) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2015 | en_US |
dc.description | Libra Kayıt No: 84111 | en_US |
dc.description.abstract | … | en_US |
dc.format | XIII, 118 y. : tablo ; 28 sm | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Duygusal zeka | en_US |
dc.subject | Öğrenciler -- İlköğretim | en_US |
dc.subject.other | TEZ DOK C834i 2015 | en_US |
dc.title | İlkokullarda duygusal okuryazarlık eğitiminin öğrencilerin duygusal zeka düzeyine etkisi / Kerem Çoşkun ; danışman Yücel Öksüz. | en_US |
dc.type | doctoralThesis | en_US |
dc.contributor.department | OMÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US] |