Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÇağlayan, Kaya Tuncer
dc.contributor.authorSemercioğlu, Muhammed Serhat
dc.date.accessioned2020-07-21T21:16:36Z
dc.date.available2020-07-21T21:16:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://libra.omu.edu.tr/tezler/125948.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/25017
dc.descriptionTez (doktora) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2018en_US
dc.descriptionLibra Kayıt No: 125948en_US
dc.description.abstracten_US
dc.formatXVI, 226 y. : tablo. , şekil. ; 30 sm.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherOndokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOkuduğunu anlamaen_US
dc.subjectOkumaen_US
dc.subject.otherTEZ DOK S471i 2018en_US
dc.titleİşbirlikçi stratejik okuma (csr) modelinin okuduğunu anlama becerisine etkisi / Muhammed Serhat Semercioğlu ; Danışman Kaya Tuncer Çağlayan.en_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.contributor.departmentOMÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US]


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster