Search
Now showing items 1-9 of 9
Türkiye ve Güney Kore Biyoloji Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
(2015)
Bu çalışma, Türkiye ve Güney Kore'de uygulanan biyoloji dersi öğretim programları karşılaştırılarak iki program arasındaki benzerlik ve farklılıkların ortaya konulması amacıyla yapılmıştır. Türkiye ve Güney Kore eğitim ...
V Diyagramı Uygulamalarının Temel Kimya Laboratuvarı Dersinde Öğrenci Başarısına Etkisi
(2008)
Bu çalışmada V diyagramlarının deneysel öğrenme açısından önemi, dersteki teorik bilgiler ile laboratuvar uygulamaları arasındaki ilişkiyi ortaya koyması ve nasıl hazırlandığı konuları üzerinde durulmuştur. Bu amaçla, ...
Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Biyoloji II Ders Konularının Öğretilmesinde Kavram Haritası Kullanımının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkileri
(2006)
Bu çalışmada, kavram haritalarının Fen Bilgisi Öğretmenliği ikinci sınıf öğrencilerinin, biyoloji II dersi kapsamında bulunan 8 biyoloji konusunu öğrenme başarısı üzerindeki etkileri geleneksel öğretim yöntemiyle ...
İlköğretim Öğrencilerinin Biyoloji Konularını Anlama Zorlukları ve Nedenleri
(2005)
Bu çalışma İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin fen bilgisi müfredatındaki biyoloji konuları ile ilgili anlama zorlukları ve nedenlerini belirleme amacıyla yapılmıştır. Fen bilgisi kitaplarında yer alan biyoloji konuları ...
The Effect of Portfolio Assessment Application on Academic Achievement and Test Anxiety in Teaching Animal Tissue
(2015)
Bu çalışmada, fen bilgisi öğretmenliği programı Genel Biyololoji-I ve Genel Biyoloji Laboratuvarı-I ders içeriğinde yer alan hayvansal dokuların öğrenilmesinde portfolyo uygulamasının öğrenci başarısı üzerine etkisi ...
Üniversite öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmalara (GDO'lara) yönelik bilgi düzeyleri-tutumları ve sürdürülebilir tüketim eğitimi açısından değerlendirilmesi
(2010)
Bu çalışma, üniversite öğrencilerinin genetiği değiştirilmiş organizmalara (GDO)’lara yönelik bilgi düzeyi ve tutumlarının belirlenmesini ve sürdürülebilir tüketim eğitimi açısından değerlendirilmesini konu almaktadır. Bu ...
Endokrin sistem konusunun altı şapkalı düşünme tekniğiyle anlatılmasının öğrenci başarısı üzerine etkisi
(2013)
Bu çalışmada, altı şapkalı düşünme tekniğinin, Samsun Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği ikinci sınıf öğretmen adaylarının endokrin sistemini öğrenme başarısı üzerine etkisi, geleneksel öğretim yöntemiyle ...
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Biyoloji Konusunda Hazır Bulunuşlukları ve Öğrenimleri Süresince Kazanımları
(2005)
Bu çalışmada, Fen Bilgisi öğretmenliği Öğrencilerinin Biyoloji ile ilgili hazır bulunuşluk düzeyleri ve dört yıllık öğrenimleri sonucunda ne kadar gelişme gösterdikleri incelenmiştir.Bu amaçla, Fakülteye yeni başlayan 1. ...
Origamı technique in the teaching of nucleic acids
(2012)
Bu çalışmada öğrencilerin anlamakta zorlandıkları nükleik asitlerin öğretilmesinde origami tekniğinin etkisi araştırılmıştır. Konu kontrol grubunu oluşturan 40 öğretmen adayına öğretmen merkezli geleneksel öğretim yöntemi ...