• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Üniversite öğrencilerinin evrim teorisine yönelik tutumları 

Apaydın, Zeki; Sürmel?İ, Hikmet (2009)
Bu çalışmanın amacı, lisans öğrencilerinin evrim teorisine yönelik tutumlarını belirlemektir. Dünya alan yazınında evrim teorisine yönelik öğrenci tutumlarıyla ilgili çok sayıda çalışma varken; ülkemizde evrim öğretimi ...

Evrim Öğretimi İçin Model Önerisi: Soyağacı, Hat Modeli ve El Modeli Oluşturma 

Apaydın, Zeki; Çobanoğlu, E. Omca; Taşkın, Özgür (2006)
Bu makale, evrim teorisi hakkında geçerli olabileceğini düşündüğümüz öğretim modelleri önermektedir. Önerilen modellerden soyağacı çalışması biyoloji biliminde, evrim laboratuvarlarında uygulanan bir modellemedir. Soyağacı ...

The Effects of Different Activities on Reasoning Skills of Prospective Teachers 

Apaydın, Zeki; Taş, Erol (2010)
College students and prospective teachers generally do not have appropriate reasoning abilities (Akerson, & Volrich, 2006; Bell, Blair, Crawford, & Lederman, 2003; Brickhous, Dagher, Letts, & Shipman, 2000; Lawson, 1995; ...

Farklı Etkinlik Tiplerinin Öğretmen Adaylarının Akıl Yürütme Becerileri Üzerindeki Etkileri 

Apaydın, Zeki; Taş, Erol (2010)
Bu çalışma, farklı etkinlik tiplerinin öğretmen adaylarının akıl yürütme ve düşünme becerileri üzerindeki etkisini ve farklı programlarda öğrenim gören öğretmen adaylarının düşünme becerileri arasında fark olup olmadığını ...

9. Sınıf öğrencilerinin rasyonel sayılar kümesinin yoğunluğunu anlama düzeyleri 

Aktaş, Meral Cansız; Apaydın, Zeki; Aktaş, Devrim Yaşar (2014)
Bu çalışmanın amacı, 9. Sınıf öğrencilerin rasyonel sayılar kümesinin yoğunluğu ile ilgili anlamalarını belirlemektir. Araştırmanın katılımcıları Ordu ilindeki bir lisede öğrenim görmekte olan 25 dokuzuncu sınıf öğrencisidir. ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

Yazar
Apaydın, Zeki (5)
Taş, Erol (2)Aktaş, Devrim Yaşar (1)Aktaş, Meral Cansız (1)Sürmel?İ, Hikmet (1)Taşkın, Özgür (1)Çobanoğlu, E. Omca (1)Konu
Eğitim (5)
Eğitim Araştırmaları (5)... Daha FazlaYayın Tarihi2010 (2)2006 (1)2009 (1)2014 (1)Tam Metin DurumuTam Metni Olmayanlar (5)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.