• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 19, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Çocuk ve ergen ruh sağlığı ve hastalıkları uzmanlık tezleri : Türkiye’de son 20 yılın analizi 

Usta, Miraç Barış; Şahin, İrem (Galenos Yayınevi, 2021)
Amaç: Bu çalışmada Türkiye’de çocuk ve ergen ruh sağlığı alanında yapılan tıpta uzmanlık tezlerinin niteliksel incelemesi, yayına dönüşme oranları ve aldıkları atıf sayıları araştırılmıştır. İkincil amaç olarak tezlerin ...
Küçük Resim

Hemşirelik öğrencilerinin bireysel yenilikçilik düzeylerinin kanıta dayalı hemşireliğe yönelik tutumları ile ilişkisi 

Baltacı, Nazlı; Metin, Ayşe (İnönü Üniversitesi, 2021)
Bu çalışma hemşirelik öğrencilerinin bireysel yenilikçilik düzeylerinin kanıta dayalı hemşireliğe yönelik tutumları ile ilişkisinin belirlenmesi amacıyla yapılmıştır. Tanımlayıcı, kesitsel ve ilişki arayıcı tipte olan bu ...
Küçük Resim

Osmanlı’da toplumsal kimliğin korunması: Maçka örneği 

İpek, Nedim (2021)
Osmanlı toplumu müslim ve gayrimüslim unsurlardan oluşmaktaydı. Gayrimüslimler Rum, Ermeni ve Yahudi cemaatleri şeklinde örgütlenmişti. Osmanlı sistemi topluma kendi inanç ve kültürleri doğrultusunda yaşama imkanı tanımıştır. ...
Küçük Resim

Öğretmenlerin örgütsel sessizlik algıları ile okul kültürü algıları arasındaki ilişki 

Güngör, Betül; Gündüz, Yüksel (İdeal Kent Yayınları, 2021)
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin örgütsel sessizlik ile okul kültürü algıları arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. İlişkisel tarama modelinde yapılan çalışmanın evrenini 2017-2018 eğitim öğretim yılında Ordu ili Fatsa ...
Küçük Resim

Ahlak eğitimi açısından "iyiliği özendirme ve kötülükten sakındırma" ilkesi 

Yılmaz, Semiha (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
İslam, tevhit esasıyla örüntülediği iman, amel, ahlaktan oluşan üç boyutlu hayatı insanlığa yaşanabilir birtakım prensiplerle sunmuştur. İslam'ın bu üç boyutu birbiriyle senkronizedir ve biri diğerinden bağımsız düşünülemez. ...
Küçük Resim

Eğitim sosyolojisi ders kitaplarının incelenmesi 

Ayhan, Hasret Tuğba (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Eğitim sosyolojisi, sosyolojinin bir alt disiplini olarak kabul edilmektedir. Eğitim sosyolojisi, toplumsal bir kurum olarak eğitimi ve eğitim kurumunun diğer toplumsal kurumlarla ilişkisini; eğitimin amacı ve işlevlerini; ...
Küçük Resim

Geriatrik hipertansif hastalarda tedaviye uyumda eğitim ve ilaç hatırlatıcı kol saatinin rolü 

Solmaz, Tuğba (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Amaç: Bu araştırma, geriatrik hipertansif hastalarda tedaviye uyumda eğitim ve ilaç hatırlatıcı kol saatinin etkisini belirlemek amacıyla randomize kontrollü deneysel bir çalışma olarak yapılmıştır. Materyal ve Metot: ...
Küçük Resim

Bertrand Russell'in eğitime ilişkin görüşlerinin incelenmesi 

Balçın, Senanur; Akdemir, Ferhat (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Eğitim, üzerinde hassasiyetle durulması gereken bir meseledir. Çünkü o, bir toplumun gelişmesinde ve kalkınmasında önemli bir yere sahiptir. Bu nedenle sağlam temeller üzerine kurulu bir eğitim sistemi gereklidir. Böyle ...
Küçük Resim

Jean Jacques Rousseau'da insan, toplum ve eğitim 

Özcan, Özgür (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu tez çalışması 18.yüzyılda ileri sürdüğü görüşlerle kendinden sonraki dönemlerde de etkili olan Fransız filozofu Jean Jacques Rousseau’nun insan, toplum ve eğitim anlayışını içermektedir. Tarihsel süreç içerisinde insanın ...
Küçük Resim

Türk eğitim sisteminde insan ve özgürlük problemi:Köy Enstitüleri ve İmam-Hatip okulları örneği 

Ateş, Ahmet (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)
Bu çalışma, Türk Eğitim sisteminde insan ve özgürlük problemini Köy Enstitüleri ve İmam-Hatip Okulları bağlamında tespit etmeyi amaçlamaktadır. Köy Enstitüleri ve İmam-Hatip Okulları temelinde insan ve özgürlük problemine ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarAkdemir, Ferhat (1)Ateş, Ahmet (1)Ayhan, Hasret Tuğba (1)Baltacı, Nazlı (1)Balçın, Senanur (1)Battal, Naime (1)Ergün, Elif (1)Gümüştekin, İbrahim (1)Gündüz, Yüksel (1)Güngör, Betül (1)... Daha FazlaKonu
eğitim (19)
education (17)din eğitimi (2)insan (2)religious education (2)teacher (2)özgürlük (2)öğretmen (2)ahlak (1)araştırma (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2021 (11)2022 (8)Tam Metin Durumu
Tam Metni Olanlar (19)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.