• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 28, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Medya Okuryazarlığı Dersinin İşlenmesinde Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi 

Işkın, Pınar; Kesten, Alper (2016)
Medya Okuryazarlığı kavramı, medyadan gelen her türlü içeriği olduğu gibi kabul etmeksizin bir süzgeçten geçirerek alabilme becerisini vurgulamaktadır. Bu beceriye sahip olabilmek medya okuryazarlığının temel ölçütüdür. ...

Ruhsal Liderlik ile Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkinin Modellenmesi 

Bozkuş, Kıvanç; Gündüz, Yüksel (2016)
Araştırmanın amacı okul müdürlerinin sergiledikleri ruhsal liderliğin öğretmenlerin örgütsel bağlılıklarına olan etkisini belirlemektir. Bu etki yapısal eşitlik modeli kurularak incelenmiştir. Araştırma ruhsal liderlik ...

Students' Views About Pedagogical Competence of Lecturers 

Yılmaz, Hacı Bayram; Tınmaz, Ayşe Kazancı (2016)
Bu araştırmanın amacı öğretim elemanlarının pedagojik yeterliklerine ilişkin öğrenci görüşlerini incelemek ve bu görüşlerin bazı değişkenler açısından farklılaşma gösterme durumlarını belirlemektir. Araştırmanın evrenini, ...

Ergenlerde Şiddet Eğiliminin Yordayıcısı Olarak Duygusal Zekâ 

Çelik, Seher Balcı; Gençoğlu, Cem; Kumcağız, Hatice (2016)
Bu araştırmanın amacı, ergenlik dönemindeki bireylerin cinsiyet, bilgisayar oyunu oynama ve duygusal zeka düzeylerine göre şiddet eğilimlerinin farklılaşıp farklılaşmadığını ortaya koymak ve duygusal zeka düzeylerinin ...

The Evaluation of School, Family and Community Relations of Teachers in Terms of Their Views 

Gül, İbrahim; Aslan, Damla (2016)
Okul, aile ve toplum ilişkileri, okul yönetiminin önemli bir boyutunu oluşturmaktadır. Okulun temel amacı, insanları yaşama hazırlamaktır. Bunu sağlamanın en etkili yolu; okul, aile ve toplum arasında ilişkilerin kurulması ...

Sanat Eğitiminde Kamusal Algı, Kamusal Diyalektik 

Aslan, Hasbi (2016)
Sanat, bireye düşünceleri ve yaşantıları yolu ile kültürel adaptasyonu sağlayan bir olgudur. Birey ve toplumu kurgulayan kültürel bağlamları Walter Benjamin'in (1995) sözünü ettiği teknik gelişmelerin algısal etkileri ve ...

İslam Öncesi Türk Toplumunda Kadının Konumu Üzerine 

Tellioğlu, İbrahim (2016)
Toplumların uygarlık seviyelerinin belirlenmesinde cemiyet hayatındakadın ve çocukların konumu önemli bir yer tutar. En ilkel cemiyet hayatındangünümüze bu iki grubun hakları, esasında toplumların insan haklarınabakışını ...

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine, Bilime, Fen Bilimleri Öğretmenine ve Bilim İnsanına Yönelik Metaforik Algıları 

Aktamış, Hilal; Dönmez, Gülcan (2016)
Günümüz toplumunda bireylerin, bilgiye ulaşma yollarını bilen ve en doğru bilgiye ulaşan, ulaştığı bilgiyi analiz edebilen, bilim ve teknolojideki yeni gelişmeleri takip ederek teknolojiyi günlük yaşamında kullanabilen ...

Özel Eğitim Kurumlarında Çalışan Müdürlerin Hizmetkâr Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Adanmışlık Düzeyleri Arasındaki İlişki 

Doğan, Ümit; Aslan, Hüseyin (2016)
Bu araştırma, özel eğitim kurumlarında çalışan öğretmenlerin örgütsel adanmışlık düzeyleri ile müdürlerinin hizmetkâr liderlik davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi amacıyla yapılmıştır. Çalışma evrenini 20142015 ...

Ondokuz Mayıs Üniversitesi'ndeki Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Sınıf Düzeylerine Göre Yaşadıkları Sorunlari 

Kumcağız, Hatice; Dadashzadeh, Rahim; Alakuş, Kamil (2016)
Araştırmanın amacı, Ondokuz Mayıs Üniversitesi'nde eğitim gören yabancı uyruklu öğrencilerin sınıf düzeylerine göre yaşadıkları sorunların belirlenmesidir. Araştırmada örneklem seçimine gidilmemiş, Ondokuz Mayıs Üniversitesi'nin ...
  • 1
  • 2
  • 3



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarAslan, Hüseyin (2)Gündüz, Yüksel (2)Kumcağız, Hatice (2)Şenel, Müfit (2)Şimşek, Ufuk (2)Aksoy, Yasin (1)Aktamış, Hilal (1)Alakuş, Kamil (1)Alptekin, Serpil (1)Altun, Ayşegül (1)... Daha FazlaKonuEğitim (28)
Eğitim Araştırmaları (28)
Aile Çalışmaları (1)Antropoloji (1)Arkeoloji (1)Asya Çalışmaları (1)Belge Yönetimi (1)Beşeri Bilimler (1)Bilgi (1)Bilim Felsefesi ve Tarihi (1)... Daha FazlaYayın Tarihi
2016 (28)
Tam Metin Durumu
Tam Metni Olmayanlar (28)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.