Publication:
Acil Servise Başvuran Hastalarda Memnuniyet Düzeyi Üzerine Etkili Faktörlerin Araştırılması

dc.contributor.advisorKatı, Celal
dc.contributor.authorEkşi, Çiğdem Katırcı
dc.date.accessioned2020-07-22T09:17:43Z
dc.date.available2020-07-22T09:17:43Z
dc.date.issued2014
dc.departmentOMÜ, Tıp Fakültesi, Acil Tıp Anabilim Dalıen_US
dc.departmentTıp Fakültesi / Acil Tıp Ana Bilim Dalı
dc.descriptionTez (tıpta uzmanlık) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2014en_US
dc.descriptionLibra Kayıt No: 108087en_US
dc.description.abstractacil servise başvuran ayaktan takip edilen ve acil gözleme yatırılarak takip edilen hastaların memnuniyet düzeylerinin incelendiği bu çalışmada hasta memnuniyetini etkileyen faktörler arasında en çok acil servisteki bekleme süresinin uzunluğu, doktor ve hemşirenin davranışı, yapılan tetkik ve tedaviler konusunda bilgilendirilme durumu, hastanenin sahip olduğu teknik donanım ve ekipman gibi faktörlerin ön planda olduğu tespit edilmiştir. Yapılan istatiksel değerlendirme sonucunda ayaktan ve yatan hasta grupları arasında memnuniyet düzeyleri bakımından anlamlı fark tespit edilemedi.
dc.description.abstractthe satisfaction of the patients applied the emergency service out-patient and in-patient were investigated in this study and some of the most effective factors were the prolongation time of waiting in the emergency service, the attitudes of the doctors and the nurses, the information given about the treatment and the tests done, and the equipments and the technical situation of the hospital. As in the statistical analysis, there was no significant difference between the satisfaction of in-patient and out-patient group.en_US
dc.formatVIII, 65 y. : tablo ; 30 sm. + 1CD-ROM.en_US
dc.identifier.endpage74
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=gyLHMouPes-CvnhRcjQsKbOjfYW0z--9X0Yuz9nmENXydFEHZSg4mPPaAG6c9ApA
dc.identifier.urihttp://libra.omu.edu.tr/tezler/108087.pdf
dc.identifier.yoktezid361224
dc.language.isotren_US
dc.language.isotr
dc.publisherOndokuz Mayıs Üniversitesi, Tıp Fakultesien_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US]
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİlk ve Acil Yardım
dc.subjectAcil Servis-Hastane
dc.subjectAcil Tıp
dc.subjectAcil Tıp Servisleri
dc.subjectHasta Memnuniyeti
dc.subjectHastalar
dc.subjectEmergency and First Aiden_US
dc.subjectHastaneye Yatırma
dc.subjectEmergency Service-Hospitalen_US
dc.subjectEmergency Medicineen_US
dc.subjectEmergency Medical Servicesen_US
dc.subjectPatient Satisfactionen_US
dc.subjectPatientsen_US
dc.subjectHospitalizationen_US
dc.subject.otherTEZ TIP E36a 2014en_US
dc.titleAcil Servise Başvuran Hastalarda Memnuniyet Düzeyi Üzerine Etkili Faktörlerin Araştırılması
dc.titleInvestigating the Factors That Affect the Satisfaction of the Patients in the Emergency Serviceen_US
dc.typeSpecialist Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files