Publication:
Banka Çağrı Merkezinde Personel Temininin Tamsayılı Programlama İle Optimizasyonu ve Analizi

dc.contributor.advisorAlakuş, Kamil
dc.contributor.authorAydın, Sakine Yeliz Kilim
dc.date.accessioned2025-12-13T09:42:38Z
dc.date.issued2019
dc.departmentFen Bilimleri Enstitüsü / İstatistik Ana Bilim Dalı
dc.description.abstractdaha sonra doldurulacaktır
dc.description.abstractdaha sonra doldurulacaktıren_US
dc.identifier.endpage72
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=T1mWGp9MngYYkCSgiJvtVq42G-da_nEEfWg5iZSA76GBjzajFjzVuhiLL2_YLiZE
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/52264
dc.identifier.yoktezid546200
dc.language.isotr
dc.subjectİstatistik
dc.subjectStatisticsen_US
dc.titleBanka Çağrı Merkezinde Personel Temininin Tamsayılı Programlama İle Optimizasyonu ve Analizi
dc.titleIn a Bank Call Center Staffing Optimization and Analysis with Integer Programmingen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dspace.entity.typePublication

Files