Publication:
Sağlıkta Kalite Kapsamında Dijital Bir Hastanede Müşteri Memnuniyeti Araştırması

dc.contributor.authorArslan, Aysel
dc.date.accessioned2025-12-11T01:49:16Z
dc.date.issued2023
dc.departmentOndokuz Mayıs Üniversitesien_US
dc.department-tempOndokuz Mayıs Üniversitesien_US
dc.description.abstract21. yüzyıl dijital çağında dijitalleşen hizmetlerden belki de en önemlisi, aynı zamanda insan sağlığına yapılan yatırım olan dijital hastanelerdir. Değişen ve gelişen bir dünyada artık hastaların beklentileri sunulan en iyi sağlık hizmetini almak olmuştur. Günümüzde en iyi sağlık hizmetinin sunumu için, dijital teknolojilerden faydalanmak gerekmektedir. Dijital teknolojilerin sağlık alanında kullanımı hız, kolaylık ve zaman tasarrufu sağladığından kalite kapsamında sağlık hizmetlerinin tüm paydaşları tarafından tercih sebebi olmaktadır. Sağlık hizmetlerin dijital teknolojilerle birlikte sunulduğu dijital sağlık hizmetleri sayesinde hasta beklentileri daha etkili bir biçimde karşılanabilmektedir. Bu durum, çoğu zaman hastaların tatmin düzeyleri üzerinde etki göstermekte ve memnuniyetlerini artırmaktadır. Çalışmada dijital bir devlet hastanesinin müşteri memnuniyet oranları araştırılarak sağlık hizmetlerinin dijitalleşmesinin kalite çerçevesinde müşteri memnuniyetine olan etkisini ölçmek amaçlanmıştır.en_US
dc.identifier.doi10.29023/alanyaakademik.1219966
dc.identifier.endpage1139en_US
dc.identifier.issn2547-9733
dc.identifier.issn2651-4192
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage1123en_US
dc.identifier.trdizinid1210400
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.29023/alanyaakademik.1219966
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/en/yayin/detay/1210400/saglikta-kalite-kapsaminda-dijital-bir-hastanede-musteri-memnuniyeti-arastirmasi
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/46676
dc.identifier.volume7en_US
dc.institutionauthorArslan, Aysel
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofAlanya Akademik Bakışen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTıbbi İnformatiken_US
dc.subjectSağlık Politikaları ve Hizmetlerien_US
dc.subjectSağlık Bilimleri ve Hizmetlerien_US
dc.titleSağlıkta Kalite Kapsamında Dijital Bir Hastanede Müşteri Memnuniyeti Araştırmasıen_US
dc.typeArticleen_US
dspace.entity.typePublication

Files