• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fransızca Öğretmenliği İzlencesine Eleştirel Bir Yaklaşım

Tarih

2006

Yazar

Günday, Rıfat

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Toplumların gelişiminde eğitim en önemli rolü oynamaktadır. Eğitime yönelik çalışmalar, gelişmiş ülkelerde her geçen gün daha da artarak devam etmektedir. Eğitimde niteliği yükseltme çabaları içerisinde, öğretmenlerin yetiştirilmesine yönelik çalışmalara verilen önem dikkat çekicidir. Günümüzde yabancı dil öğretimi, önemini daha da artırmıştır. Toplumdaki bireylere özellikle okullarda yabancı dil öğretildiği gerçeği göz önünde bulundurulduğunda, üniversitelerde yabancı dil öğretmenlerinin yetiştirildiği izlencelerinin ne denli önemli olduğu ortaya çıkmaktadır. Öğrencilerin dil öğrenme becerileri ve başarıları, öğretmenlerin edinimleri ile doğru orantılı iken, öğretmenlerin de yeterliliği, yetiştikleri izlencelerin niteliği ile doğrudan ilintilidir. Bu nedenle uygulanmakta olan izlencenin eksik yönleri tespit edilerek, Türkiye'de daha nitelikli yabancı dil öğretmenleri yetiştirebilmek için uygulanabilecek model bir izlence ortaya konulmuştur.
 
Educatin has the most important role in the development of a society. Researches for better education have been increasingly expanded. It attracts our attention that teacher training activities have an increasing trend so as to increase the level of quality of education. Today, the importance of teaching foreign language is on a steady rise. Considering the fact a foreign language is taught at schools, it is impossible not to recognize the importance of teacher training institutions. While a student's success depends upon teacher's performance and proficiency closely depends upon the quality of the institution s/he graduated. Thus, weak of points the program contents at the institution should be determined. A new model of program contents has been prepared in order to train foreign language teacher better.
 

Kaynak

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Cilt

1

Sayı

31

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TnpVNU5URXg=
https://hdl.handle.net/20.500.12712/9762

Koleksiyonlar

  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [4706]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Ondokuz Mayıs

by OpenAIRE

Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.