Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBolat, Hasan
dc.contributor.authorKayhan, Günay
dc.date.accessioned2020-06-21T10:39:39Z
dc.date.available2020-06-21T10:39:39Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn1300-302X
dc.identifier.issn2548-0278
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TXprNU5qRXg=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/9181
dc.description.abstractBu çalışma Samsun’da üç ilköğretim okulunda tümel dosya değerlendirme sistemi Almanca’yı zorunlu ikinci yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerde gerçekleştirildi. Uygulamanın yapıldığı okullarda öğrenci başarılarının geleneksel sınavlarla ölçüldüğü sınıflar kontrol grubu, tümel dosya değerlendirme sisteminin uygulandığı sınıflar deney grubu olarak rasgele seçildi. Burada geleneksel sınavlarla yapılan ölçme değerlendirme sonuçları ile tümel dosya değerlendirme sisteminin uygulandığı deney grubundan elde edilen sonuçlar değerlendirilmektedir. Bu çalışmanın amacı her iki sistemden hangisinin öğrencilerin yaş ve dil düzeylerine uygun olduğu sorusuna yanıt aramaktır.en_US
dc.description.abstractIn this study, the portfolio has been applied to students who learn German as a second foreign language in three different primary schools in Samsun. Classes, in which the performance of children has been assessed with traditional exams have been selected as the control group. The classes in which the performance of the children with portfolio has been evaluated have been randomly selected as the test group. Meanwhile, the results of the traditional exams have been compared with the results obtained by the test group. The aim of the study is to find an answer to which of these two systems is appropriate for the age and language level of the children in 6 th and 7 th Grades.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleTümel Dosya Değerlendirme Sisteminin Almanca Öğretimi İçin İlköğretim Okullarında Uygulanmasıen_US
dc.title.alternativeApplication of Portfolio in the Primary Schools for German Language Educationen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentOMÜen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue18en_US
dc.identifier.startpage52en_US
dc.identifier.endpage58en_US
dc.relation.journalOndokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster