The Use of Short-Story in Teaching English to the Students of Public High Schools
Özet
İngilizceyi etkili ve işlevsel olarak öğretebilmek için dil eğitiminde yazın kullanımıyla ilgili çalışmalar ve uygulamalar giderek yaygınlaşmaktadır. Ancak, ülkemizde özellikle devlet liselerinde, İngilizce derslerinde hala yalnızca İngilizce dilbilgisi kuralları öğretilmekte; bu kuralları ezberlemeleri beklenilen öğrencilerse İngilizceyi kullanamamaktadır. Bu çalışmanın amacı, öğrencilerin İngilizceyi etkili ve işlevsel bir biçimde kullanabilmeleri için kısa öykünün niçin ve nasıl kullanılması gerektiğini göstermektir. Although the studies on the use of literature in teaching English have been increasing abroad, in our country, particularly in public high schools, only English grammar is being taught. The students who are expected to memorise these rules cannot use English. The aim of this study is to exhibit why and how short-story can be used in order to teach English effectively and efficiently.
Kaynak
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi DergisiCilt
2004Sayı
26Bağlantı
https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TXpreE1EQT0=https://hdl.handle.net/20.500.12712/8543