• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Use of Short-Story in Teaching English to the Students of Public High Schools

Tarih

2004

Yazar

Eren, Zerrin

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

İngilizceyi etkili ve işlevsel olarak öğretebilmek için dil eğitiminde yazın kullanımıyla ilgili çalışmalar ve uygulamalar giderek yaygınlaşmaktadır. Ancak, ülkemizde özellikle devlet liselerinde, İngilizce derslerinde hala yalnızca İngilizce dilbilgisi kuralları öğretilmekte; bu kuralları ezberlemeleri beklenilen öğrencilerse İngilizceyi kullanamamaktadır. Bu çalışmanın amacı, öğrencilerin İngilizceyi etkili ve işlevsel bir biçimde kullanabilmeleri için kısa öykünün niçin ve nasıl kullanılması gerektiğini göstermektir.
 
Although the studies on the use of literature in teaching English have been increasing abroad, in our country, particularly in public high schools, only English grammar is being taught. The students who are expected to memorise these rules cannot use English. The aim of this study is to exhibit why and how short-story can be used in order to teach English effectively and efficiently.
 

Kaynak

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Cilt

2004

Sayı

26

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TXpreE1EQT0=
https://hdl.handle.net/20.500.12712/8543

Koleksiyonlar

  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [4706]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Ondokuz Mayıs

by OpenAIRE

Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.