Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorPeker, Evşen Aymen
dc.contributor.authorApaydın, Zeki
dc.contributor.authorTaş, Erol
dc.date.accessioned2020-06-21T10:14:59Z
dc.date.available2020-06-21T10:14:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1308-6219
dc.identifier.issn1308-6219
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRZMk9UWXlNZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/7216
dc.description.abstractAkıl yürütme sürecinin ayrılmaz bir parçası olarak kabul e dilen argümantasyon, hem günlük yaşamda hem de bilimde gerekçeler ortaya koyarak iddiaların veriler ile desteklenip geçerle nmesi süreci olarak tanımlanabilir. Durum çalışması şeklinde yürütülen bu çalışmada otuz beş, altıncı sınıf öğrencisinin ısı yalıtımı konusuna yön elik argümantasyon süreci Erduran ve arkadaşlarının . (2004) geliştirdikleri analitik çerçeveye göre çözümlenmiştir. Elde edilen bulgular betimsel olarak sunulmuştur.en_US
dc.description.abstractArgumentation which can be considered as an integral part of the process of reasoning can be defined as validation process that claims supported with data and by revealing warrants in both everyday life and science. In this study was conducted as a case study, argumentation process of thirty-five sixth grade students related to a topic thermal insulation has been analyzed according to the analytical framework which was developed Erduran et al. (2004). The resulting findings have been presented as descriptive.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleIsı yalıtımını argümantasyonla anlama: İlköğretim 6. Sınıf öğrencileri ile durum çalışmasıen_US
dc.title.alternativeUnderstanding of heat insulation with argumentation: Case study with primary 6th grade studentsen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentOMÜen_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue8en_US
dc.identifier.startpage79en_US
dc.identifier.endpage100en_US
dc.relation.journalDicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster