Show simple item record

dc.contributor.authorBuluta, Elif
dc.contributor.authorErdoğanb, Evrim
dc.contributor.authorKarabulutc, Melek Şardağ
dc.date.accessioned2020-06-21T10:10:37Z
dc.date.available2020-06-21T10:10:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1309-2448
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpNNE1EQXhNUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/6872
dc.description.abstractSosyal medyanın müşteri ile ilişki kurmada, müşteriye değer yaratmada ve tutundurma faaliyetlerini yürütmedeki rolü tüm işletmeler tarafından artık fark edilmektedir. Günümüzde sermaye, insan kaynağı, pazarlama bilgisi ve teknoloji gibi eksiklikler nedeniyle gelişemeyen KOBİ'ler için sosyal medya pazarlaması bir fırsat olarak değerlendirilmektedir. Bu çalışmada KOBİ'lerin sosyal medyanın tutundurma etkisine bakış açıları uygunluk analizi ile araştırılmıştır. Araştırmada Sinop ilinde faaliyet gösteren 400 adet KOBİ'ye anket uygulanmıştır. Araştırma sonucunda KOBİ'lerin sosyal medyayı bir pazarlama aracı olarak gördükleri ancak tam olarak önemini kavrayamadıkları görülmüştür. Ayrıca KOBİ'lerin çeşitli tanımlayıcı özelliklerine göre sosyal medyanın tutundurma etkisine bakış açılarının farklı olduğu anlaşılmıştıren_US
dc.description.abstractEstablishing relationship with customers and creating value for customers are the roles of social media which have been recognized by all businesses recently. Nowadays social media has been seen as an opportunity for SME’s which can’t develop because of the lack of capital, human resources, marketing knowledge and technology etc. This study explores SMEs’ perspective on social media promotion effect with using correspondence analysis. The survey was carried out on 400 SMEs which operate in Sinop. The findings showed that SMEs have not fully utilized the importance of the social media as a marketing tool yet. Also, according to their descriptive characteristics, they have different perspectives on social media promotion effecten_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTarihen_US
dc.titleKOBİ’lerin Sosyal Medyanın Tutundurma Etkisine Bakışlarının Uygunluk Analizi ile Araştırılmasıen_US
dc.title.alternativeAn Investigation of SMEs’ Perspective on Social Media Promotion Effect through the Correspondence Analysisen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentOMÜen_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage591en_US
dc.identifier.endpage610en_US
dc.relation.journalİşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record