• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Meslek Yüksekokulları
  • Samsun Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • SMYO, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Meslek Yüksekokulları
  • Samsun Meslek Yüksekokulu
  • Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
  • SMYO, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü Makale Koleksiyonu
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

A study on the determination of the association between consumers’ price perceptions and their demographic characteristics 

Özden, Aybike Tuba (2021)
Price perception, which influences buying behaviour and product selection, is an important tool in companies’ strategies to be developed about the price of the product and in their success. The main purpose of this study ...
Küçük Resim

Tüketicilerin benlik kurgusu ve anlık satın alma eğilimi arasındaki ilişki 

Özden, Aybike Tuba (Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, 2021)
Anlık satın alma, tüketim toplumlarında gittikçe artan bir tüketim davranışıdır. Tüketicilerin benlik kurguları ile anlık satın alma eğilimleri arasındaki ilişki, kültürlerarası farklılıkların anlaşılması için önem ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarÖzden, Aybike Tuba (2)Konuanlık satın alma (1)benlik kurgusu (1)bireyci benlik (1)collective self (1)consumer behaviour (1)demografik özellikler (1)demographic characteristics (1)fiyat algısı (1)ilişkisel benlik (1)impulsive buying (1)... Daha FazlaYayın Türüarticle (2)Dileng (1)tur (1)Yayın KategorisiMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (2)Erişim Şekliinfo:eu-repo/semantics/openAccess (2)Yayın Tarihi
2021 (2)
Tam Metin DurumuTam Metni Olanlar (2)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.