Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKöktürk, Şahin 1960-
dc.contributor.authorDağlı, Ahmet
dc.date.accessioned2020-07-22T10:00:16Z
dc.date.available2020-07-22T10:00:16Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://libra.omu.edu.tr/tezler/17279.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/31492
dc.descriptionTez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2006en_US
dc.descriptionLibra Kayıt No: 17279en_US
dc.description.abstract"1990-2000 Yılları arası İlköğretim II.Kademe Türkçe Ders Kitaplarındaki Halk Şiiri Metinlerinin "Çoklu Zeka Teorisi" Açısından İncelenmesi" adlı bu çalışma üç ana bölümden oluşmaktadır: Birincisi Çoklu Zeka Kuramı,ikincisi ilköğretim ikinci kademe Türkçe kitaplarındaki halk şiirleri üzerine çalışmalardır.Çalışmanın giriş kısmında konuyu ele alış yöntemi olarak Çoklu Zeka Kuramı'nı seçmemizdeki sebepler ve çalışmanın hazırlanma aşamalarında varılmak istenen hedefler hakkında bilgiler yer almaktadır.Birinci bölümde Çoklu Zeka Kuramı hakkında açıklayıcı bilgiler verilmiştir.Bu bölüm hazırlanırken ilköğretim dönemindeki öğrencilerin zihin yapısı ve ilköğretim Türkçe dersinin genel amaçları dikkate alınmıştır.İkinci bölümde değerlendirilecek Türkçe kitapları hakkında bibliyografik bilgi verilmektedir.Üçüncü bölümde "Nasihat" başlıklı şiirin dört ayrı kitaptaki işleyiş tarzı Çoklu Zeka Kuramı çerçevesinde eleştirel yaklaşımla ele alınmıştır.Dördüncü bölümde Çoklu Zeka Kuramı ışığında dört ayrı şiirin derste işleniş uygulaması ve planı yer almaktadır.Sonuç bölümünde ise metinler üzerinde yapılan çalışmalar ve örnek uygulamalardan hareketle ortaya çıkan sonuçlar ve kuramın başarısı hususunda değerlendirmeler yer almaktadır.en_US
dc.formatVI, 128 y. ; 30 sm.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherOndokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÇoklu zekaen_US
dc.subjectHalk şiiri -- Türken_US
dc.subjectTürk dili -- Öğrenim ve öğretim (İlk)en_US
dc.subject.otherTEZ YÜK LİS D126b 2006en_US
dc.title1990-2000 yılları arası ilköğretim II. kademe Türkçe ders kitaplarındaki halk şiiri metinlerinin "çoklu zeka teorisi" açısından incelenmesi / Ahmet Dağlı; Danışman Şahin Köktürken_US
dc.title.alternativeBindokuzyüzdoksan-ikibin yılları arası ilköğretim II. kademe Türkçe ders kitaplarındaki halk şiiri metinlerinin "çoklu zeka teorisi" açısından incelenmesien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentOMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US]


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster