Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzdemir, Fevzi Serkan
dc.contributor.authorÜnal, İsmail Hakkı
dc.date.accessioned2020-07-22T08:01:46Z
dc.date.available2020-07-22T08:01:46Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://libra.omu.edu.tr/tezler/116891.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/30129
dc.descriptionTez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2017en_US
dc.descriptionLibra Kayıt No: 116891en_US
dc.description.abstracten_US
dc.formatIX, 198 y. ; 30 sm.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherOndokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMuhasebe -- Eğitim -- Türkiyeen_US
dc.subjectÇoklu zekaen_US
dc.subject.otherTEZ YÜK LİS Ü54m 2017en_US
dc.titleMuhasebe öğretiminde diskalkulinin ve çoklu zekanın öğrenme üzerindeki etkileri / İsmail Hakkı Ünal; danışman Fevzi Serkan Özdemir.en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentOMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US]


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster