• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 14, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Die Psychosoziale wirkung der zielkultur auf studenten/innen beim daf-unterricht / Nesrin Oflaz; Danışman Hasan Bolat 

Oflaz, Nesrin (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Yabancı dil öğretiminde düşünce aktarımı ve düşüncenin dilsel tavır-tutuma yansıması önemlidir.Yani dili öğrenciye yaşatmak gerekir.Dili yaşama, dil ara dünyasının içselleştirilmesiyle mümkündür.Dili içselleştirme ise hedef ...

Eine untersuchung im rahmen der multiplen intelligenz theorie zur erweiterung der schreibfertigkeit der vorbereitungsstudenten der deutschsprachenabteilung / Canan Uzun; Danışman Hasan Polat 

Uzun, Canan (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Tezin özgününde özet verilmemiştir.

Das portfolio als alternative prüfungsform beim deutschlernen der schüler in den grundschulen / Günay Kayhan; Danışman Hasan Bolat. 

Kayhan, Günay (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)
Bu çalışmada ilköğretim okulları 6.ve 7.sınıflarda ikinci yabancı dil olarak okutulan Almanca derslerinde öğrencilerin yabancı dil başarılarının ölçme ve değerlendirilmesinde kullanılan geleneksel sınav türlerine seçimli ...

Eine untersuchung im rahmen der multiplen intelligenz theorie zur erweiterung der sprechfertigkeit der vorbereitungsstudenten der deutschsprachenabteilung / İlkay Ayvaz Bir; Danışman Hasan Bolat 

Ayvaz Bir, İlkay (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Türkiye de yabancı dil bölümlerindeki öğrencilerin sözlü iletişim alanında eksikliklerinin olduğu sık dile getirilen bir konudur.Kullanılan geleneksel konuşma tekniklerinin ve ders kitaplarının öğrencilerin konuşma ...

Eine untersuchung im rahmen der multiplen intelligenz theorie zur erweiterung der schreibfertigkeit der vorbereitungsstudenten der deutschsprachenabteilung / Canan Uzun; Danışman Hasan Polat 

Uzun, Canan (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Tezin özgününde özet verilmemiştir.

Syntaktische probleme bei den schreib-und sprechfertigkeiten der vorbereitungsstudenten der deutschlehrerabteilung / Adnan Oflaz; Danışman Hasan Bolat 

Oflaz, Adnan (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
…

Märchen im fremdsprachenunterricht / Fatma Altur; Danışman Mustafa Çolak. 

Altun, Fatma (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
Bu çalışmanın amacı masalların yabancı dil öğretiminde materyal olarak kullanılmasıyla öğrencilerin okuma,dinleme ve yazma becerilerinin daha olumlu geliştirilmesidir.Masalların bir kültür taşıyıcısı olması, belirli bir ...

Kindererziehung bei christine nöstlinger und Gülten Dayıoğlu (am beispiel der werke "konrad oder das kind aus der konservenbüchse" und "fadiş") / Evrim Kadıoğlu ; Danışman Mustafa Çolak. 

Kadıoğlu, Evrim (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
…

Die Psychosoziale wirkung der zielkultur auf studenten/innen beim daf-unterricht / Nesrin Oflaz; Danışman Hasan Bolat 

Oflaz, Nesrin (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Yabancı dil öğretiminde düşünce aktarımı ve düşüncenin dilsel tavır-tutuma yansıması önemlidir.Yani dili öğrenciye yaşatmak gerekir.Dili yaşama, dil ara dünyasının içselleştirilmesiyle mümkündür.Dili içselleştirme ise hedef ...

Das portfolio als alternative prüfungsform beim deutschlernen der schüler in den grundschulen / Günay Kayhan; Danışman Hasan Bolat. 

Kayhan, Günay (Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)
Bu çalışmada ilköğretim okulları 6.ve 7.sınıflarda ikinci yabancı dil olarak okutulan Almanca derslerinde öğrencilerin yabancı dil başarılarının ölçme ve değerlendirilmesinde kullanılan geleneksel sınav türlerine seçimli ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarAltun, Fatma (2)Ayvaz Bir, İlkay (2)Kadıoğlu, Evrim (2)Kayhan, Günay (2)Oflaz, Adnan (2)Oflaz, Nesrin (2)Uzun, Canan (2)KonuAlman dili -- Öğrenim ve öğretim (8)Alman dili -- Öğrenim ve öğretim -- Yabancılar için (4)Yabancı dil eğitimi -- Türkiye (4)Çoklu zeka (4)Dil öğretimi -- Psikoloji (2)Eğitim (2)İkinci dil edinimi (2)Masallar (2)Sözlü iletişim (2)TEZ YÜK LİS A469m 2007 (2)... Daha FazlaYayın TürümasterThesis (14)Dil
ger (14)
Yayın KategorisiTez (14)Erişim Şekli
info:eu-repo/semantics/openAccess (14)
Yayın Tarihi2006 (6)2007 (4)2004 (2)2008 (2)Tam Metin DurumuTam Metni Olmayanlar (14)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.