• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

İlköğretim okulu programında iş ve teknik eğitimi dersi kapsamında 3 boyutlu uygulamaların öğrencilerin el becerilerine ve yaratıcılığına yaptığı katkılar / Şenol Ayar; Danışman İ. Halil Türker

Tarih

2006

Yazar

Ayar, Şenol

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Sanat eğitimi okul düzeyinde belirli bir sistem içinde sanatsal bilgi ve deneyimlerin çocuk genç ve yetişkine kazandırdığı bir disiplindir.Sanat Eğitiminin temel amaçları görmeyi, işitmeyi, dokunmayı öğretmektir.Öğrencinin çevresini algılayıp onu biçimlendirmeye yöneltmek için yalnızca bakması değil görme, işitme, dokunma duyuları ile yaratıcılık için gerekli olan tüm şartları yerine getirmesi gerekir.Ayrıca olaylara, nesnelere, olgulara ilişkin sürekli sorular sorma, dış dünya ile kendi duyguları ve düşüncelerini etkileşime sokması gerekmektedir.Sanat eğitimi gerçekleri ve amaçları göz önüne alınarak Samsun ilinde rastgele seçilen 29 ilköğretim okulunda iş eğitimi dersine giren 53 öğretmeni kapsayan 25 maddeden oluşan kişilik, içerik ve fiziki yönlerini sorgulayan sorulara verilen cevaplar doğrultusunda kişisel görüşlerini alınarak ilköğretimde iş-teknik dersinde üç boyutlu çalışmaların el becerilerine ve yaratıcılığına ne oranda katkı sağladığı görmek için tezin içeriğini destekleyen anket çalışması yapılarak."İlköğretim Okulu Programında İş ve Teknik Eğitimi Dersi Kapsamında 3 boyutlu uygulamaların Öğrencilerin El Becerilerine ve Yaratıcılığına Yaptığı Katkılar" başlıklı bu çalışma yukarıda gerekçelerle ilintisini sanat eğitimi içerisinde değerlendirmeyi düşünülerek sanat eğitimi doğrultularında tutarlı biçimde incelemeyi amaçlamıştır.

Bağlantı

http://libra.omu.edu.tr/tezler/17247.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12712/29928

Koleksiyonlar

  • Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu [134]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Ondokuz Mayıs

by OpenAIRE

Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.