Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTomal, Necati
dc.contributor.authorKöksal, Muhammet [Eğitim]
dc.date.accessioned2020-07-21T22:04:32Z
dc.date.available2020-07-21T22:04:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://libra.omu.edu.tr/tezler/128401.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12712/29524
dc.descriptionTez (yüksek lisans) -- Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2019en_US
dc.descriptionLibra Kayıt No: 128401en_US
dc.description.abstracten_US
dc.formatXIII, 116 yaprak : tablo ; 30 sm.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherOndokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal bilimler -- Öğrenim ve öğretimen_US
dc.subjectSosyal bilimler -- Öğrenim ve öğretim (İlk)en_US
dc.subjectSosyal Bilgiler Eğitim Bilim Dalıen_US
dc.subject.otherTEZ YÜK LİS K81o 2019en_US
dc.titleOrtaokul sosyal bilgiler dersi içeriğinin öğrencileri lise tarih ve coğrafya dersi öğretimine hazırlama durumunun öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi / Muhammet Köksal ; danışman Necati Tomalen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentOMÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US]


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster