Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Tıp fakültesi öğrencilerinin pandemi sürecinde e-sağlık okur yazarlık düzeyleri ve sağlık bilgisi arama davranışları
(2021)
Amaç: Çalışmanın amacı Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencilerinin pandemi sürecinde elektronik sağlık (e-sağlık) okuryazarlık düzeylerini ve sağlık bilgisi arama davranışlarını belirlemektir. Yöntem: Araştırmada ...
Fethiye’nin destinasyon pazarlaması kapsamında sosyal medyanın tekne turu satışlarına etkisi: Özel tur kaptanları bakış açısı
(2021)
Üretici ile tüketicinin sanal bir platformda buluşmasının olanaklı hale gelmesiyle birlikte, sosyal medyanın işletmeler ve kurumlar tarafından tanıtım ve pazarlama amacıyla kullanımı da yaygınlaşmıştır. Turisti hem ...
Investigation of the relationship between influencers and generation Z in the context of uses and gratifications theory
(Süleyman Demirel University, 2021)
The aim of the study is to determine which needs of Generation Z individuals obtain satisfaction from influencers, who aredescribed as the mechanism of action of social media, and to examine to which extent these satisfaction ...
Tıp fakültesi öğrencilerinin pandemi sürecinde e-sağlık okur yazarlık düzeyleri ve sağlık bilgisi arama davranışları
(TÜRK TABİPLERİ BİRLİĞİ, 2021)
Çalışmanın amacı Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencilerinin pandemi sürecinde elektronik sağlık (e-sağlık) okuryazarlık düzeylerini ve sağlık bilgisi arama davranışlarını belirlemektir. Yöntem: Araştırmada ...