• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A Comparison of the First Three Flute Lessons with Beginner and Intermediate-Advanced Level Flute Students

Tarih

2015

Yazar

Bulut, Seyhan

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

In flute education there is a wide compass of learning goals. A variety of methods are used to achieve these goals. The consistency of these methods with the learner's age, level, character and cultural background qualities is of utmost importance. Therefore, the flute teacher needs to be qualified in guiding the learners of different qualities through the methods. As an example, a flute teacher is the music notation instructor of a kid-learner however; for a learner of higher level and age, he/she has the conductor role with a great command of music styles. The aim of this paper is to make suggestions of some consistent methods to achieve learning goals of different levels in flute education and spotlight some significant qualities that a flute teacher must work on. The paper is based upon a recorded past experience with two diverse cases: first three flute lessons with a kid-beginner and an adult intermediate-advanced. A matrix of learning goals including both cases is given in the paper. The successful methods applied for achieving the learning goals in the two cases are explained, matched and compared in order to highlight a conclusive overview to the qualities of the flute teacher. (C) 2015 The Authors. Published by Elsevier Ltd.

Kaynak

First Global Conference on Contemporary Issues in Education (Globe-Edu 2014)

Bağlantı

https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.02.397
https://hdl.handle.net/20.500.12712/14596

Koleksiyonlar

  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [12971]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Ondokuz Mayıs

by OpenAIRE

Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.