• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

The Determination on the Elementary School Students’ Perception Related To the Amount Conservation in the Liquids 

Yenikalaycı, Nisa; Çelikler, Dilek; Aksan, Zeynep (2018)
This research’s goal is to determine how the elementary schoolstudents’ perception that they receive their education in an elementaryschool is about the amount conservation in the liquids because they arein the concrete ...

V Diyagramı Uygulamalarının Temel Kimya Laboratuvarı Dersinde Öğrenci Başarısına Etkisi 

Çelikler, Dilek; Güneş, M. Handan; Güneş, Tohit; Şendil, Kıvılcım (2008)
Bu çalışmada V diyagramlarının deneysel öğrenme açısından önemi, dersteki teorik bilgiler ile laboratuvar uygulamaları arasındaki ilişkiyi ortaya koyması ve nasıl hazırlandığı konuları üzerinde durulmuştur. Bu amaçla, ...

Genel Kimya Laboratuvarında Kimyasal Denge Konusunun Anlaşılması ve Tekrar Edilmesinde V Diyagramının Kullanımı 

Çelikler, Dilek; Güneş, Tohit; Güneş, Munise Handan (2006)
Bu çalışmanın amacı, matematik öğretmenliği 2. sınıf öğrencilerinin, genel kimya laboratuvarı dersi içerisinde yer alan kimyasal denge deneylerinin raporlaştırılmasında V diyagramı kullanımının öğrenme başarısı üzerine ...

Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Biyoloji II Ders Konularının Öğretilmesinde Kavram Haritası Kullanımının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkileri 

Güneş, Tohit; Güneş, M. Handan; Çelikler, Dilek (2006)
Bu çalışmada, kavram haritalarının Fen Bilgisi Öğretmenliği ikinci sınıf öğrencilerinin, biyoloji II dersi kapsamında bulunan 8 biyoloji konusunu öğrenme başarısı üzerindeki etkileri geleneksel öğretim yöntemiyle ...

The Determination on the Elementary School Students’ Awareness Related to the Environment 

Çelikler, Dilek; Aksan, Zeynep; Yenikalaycı, Nisa (2019)
It has been aimed with this study that the elementary school students’ awarenessrelated to the environment is determined. The survey model has been used in theresearch, and the sampling consists of 60 students in total ...

Determination of pre-service elementary science teachers’ knowledge level about greenhouse effect 

Çelikler, Dilek; Aksan, Zeynep (2011)
Bu araştırma ile Fen Bilgisi öğretmen adaylarının sera etkisi hakkındaki bilgi düzeylerinin saptanması amaçlanmıştır. Araştırmada tarama modeli kullanılarak 36 ifadeden oluşan anket 319 Fen Bilgisi öğretmen adayına ...

The Determination on the Science Teaching Candidates’ Awareness about the Recycling 

Aksan, Zeynep; Çelikler, Dilek; Yenikalaycı, Nisa (2019)
It is possible with the people’s consciousness and awareness on the recycling that thevital-importance of recycling becomes common for a healthier environment by being an act ina society. Thus, it has been aimed to determine ...

Sinir Sisteminin Daha İyi Anlaşılması İçin Kavram Haritası Tekniğinin Kullanılması 

Güneş, Munise Handan; Çelikler, Dilek; Güneş, Tohit (2005)
Bu çalışmada, kavram haritalama yönteminin Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği ikinci sınıf öğrencilerinin sinir sistemini öğrenme başarısı üzerine etkisi geleneksel öğretim yöntemiyle karşılaştırılarak incelenmiştir. ...

Metaller ve Ametaller Konusunun Yapısalcı Öğrenme Kuramına Dayalı Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi 

Çelikler, Dilek; Güneş, Handan M.; Şendil, Kıvılcım (2006)
Bu çalışmada, Fen Bilgisi Öğretmenliği birinci sınıf öğrencilerinin, kimya dersi kapsamında bulunan ‘Metaller ve Ametaller’ ünitesinde yapısalcı öğrenme kuramının öğrenci başarısına etkisi araştırılmıştır. Çalışma, deney ...

Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Bağlam Temelli Öğrenme Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri 

Kara, Fi?Li?Z; Çelikler, Dilek (2019)
Araştırma, 5. sınıf öğrencilerinin bağlam temelli öğrenmeye yönelik görüşlerinin belirlenmesi amacıylayapılmıştır. Araştırmanın uygulama kısmı Samsun İlinde Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir ortaokulun 5.sınıfında öğrenim ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

Yazar
Çelikler, Dilek (10)
Aksan, Zeynep (4)Güneş, Tohit (4)Yenikalaycı, Nisa (3)Güneş, M. Handan (2)Güneş, Munise Handan (2)Şendil, Kıvılcım (2)Güneş, Handan M. (1)Kara, Fi?Li?Z (1)Konu
Eğitim (10)
Eğitim Araştırmaları (10)
Özel (2)Aile Çalışmaları (1)Antropoloji (1)Arkeoloji (1)Asya Çalışmaları (1)Belge Yönetimi (1)Beslenme ve Diyetetik (1)Beşeri Bilimler (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2010 - 2019 (5)2005 - 2009 (5)Tam Metin DurumuTam Metni Olmayanlar (10)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.