Bölüm "OMÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı" için listeleme
Toplam kayıt 19, listelenen: 1-19
-
Beşinci sınıf fen bilimleri dersi fen ve mühendislik uygulamaları ünitesinin öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi / Mustafa Necati Uzuner; danışman Nazan Ocak İskeleli.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Disiplinlerarası yaklaşım ile hazırlanan müzik fiziği eğitiminin müzik öğretmen adaylarının başarı ve tutumlarına etkisi / Özge Turna ; Danışman Mualla Bolat
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Etkinlik temelli öğrenme yaklaşımının 7. sınıf rasyonel sayılar konusunda öğrencilerin başarısına ve kalıcılığına etkisi / Fuat Gümrükçü ; Danışman Esen Ersoy.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Fen bilgisi öğretmen adaylarına ''su'' temasının lego robotik uygulamaları ile öğretiminin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi / Türkan Aybike Akarca; danışman Mustafa Ergun.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Fen bilimleri öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerini etkileyen faktörlerin incelenmesi / Gülşah Kaya Yatar ; Danışman Mustafa Ergün.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)… -
Gerçekçi matematik eğitimi temelli öğrenme ortamında altıncı sınıf öğrencilerinin prizmanın hacmi kavramını oluşturma süreçleri / Merve Dündar; Danışman Rezan Yılmaz.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Gerçekçi matematik eğitimi tewmelli öğrenme ortamında 8.sınıf öğrencilerinin karekök kavramının oluşturma süreçleri / Elif Nur Ocakbaşı ; danışman Rezan Yılmaz.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Görev yapan ve atanmamış fen bilimleri öğretmenlerinin sosyobilimsel konularla ilgili öz yeterlilik ve tutumlarının belirlenmesi : (Samsun ili örneği) / Kübra Sezer ; danışman Tohit Güneş
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)… -
İlköğretim matematik eğitiminde origami destekli rehberli sorgulamaya dayalı öğretimin öğrenme sürecine etkisi / Pakize Burcu Kartal ; danışman Zuhal Ünan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Lise fizik öğretim programlarında yenilenebilir enerji kaynakları : Almanya ve Türkiye karşılaştırması / Şeref Küçük ; danışman Nazan Ocak İskeleli.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Okul farklılıklarına bağlı olarak ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersine karşı tutumları / Sevil Erkan ; danışman Tohit Güneş.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Ortaokul fen bilimleri dersinde sınıf dışı stem uygulamalarının öğrencilerin öğrenme ürünlerine etkisi/ Feyza Yüksel ; Danışman Süleyman Yaman.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Ortaokul öğrencilerinin üçgenlerin temel kavramları kavrama düzeyleri ve origami etkinliklerine dayalı öğretimin akademik başarılarına etkisi / Burcu Usta ; danışman Zuhal Ünan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Öğretmen adaylarının yeşil tüketim yaklaşımına göre farkındalıklarının belirlenmesi / Merve Altuntaş ; danışman Elif Omca Çobanoğlu.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Simülasyon ve animasyon destekli 5E modelin öğretmen adaylarının fen başarısı ve motivasyonlarına etkisi / Yunus Emre Öner ; Danışman Süleyman Yaman.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)… -
Sorgulama temelli öğretimin 4. sınıf öğrencilerinin kesir dilinin kullanma becerilerine ve akademik başarılarına etkisi / Belgin Bal İncebacak ; danışman Esen Ersoy.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Stem uygulamalarının öğrencilerin akademik başarı, bilimsel süreç ve yaşam becerileri üzerine etkisi / Fatma Taştan Akdağ ; danışman Tohit Güneş.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)… -
Ters yüz uygulamalarının fen bilimleri 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarı, zihinsel risk alma ve bilgisayarca düşünme becerileri üzerine etkisi / Esra Çakır; danışman Süleyman Kaplan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)… -
Üniversite öğrencilerinin yenilenebilir enerji kaynakları konusundaki farkındalık düzeylerinin belirlenmesi / Çiğdem Mertoğlu ; danışman Reşat Ustabaş
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)…