Bölüm "OMÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı" için listeleme
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-11
-
7. sınıf oran ve orantı konusunun probleme dayalı öğrenme yaklaşımı ile öğrenci başarı ve kalıcılığına etkisi / Aysun Karaalioğlu ; danışman Esen Ersoy.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)… -
Geometrik cisimler konusunun origami destekli etkinlikler ile öğretiminin başarıya etkisi / Mertkan Şimşek ; danışman Zühal Ünan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012)Özet -
ilköğretim 5. sınıf geometri öğretiminde özel dörtgenlerin kavratılmasında origaminin etkisi / Mesüde Gülşah Dağdelen; Danışman Zühal Ünan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012)… -
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin doğrusal denklemlerin grafiklerinin kartezyen koordinat sistemine aktarma becerileri / Tuğba Tekay ; danışman Mevlüde Doğan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012)… -
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinde özdeşlikleri modelleme becerilerinin incelenmesi : origami ile modellenmesi / Tuğba Koylahisar (Dündar) ; Danışman Zuhal Ünan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012)Özet -
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin model oluşturma süreçleri ve karşılaşılan güçlükler / hazırlayan Sinem Kat ; Danışman Ali Eraslan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011)… -
İlköğretim geometri öğretiminde geometrik şekiller ve cisimlerin origami yardımı ile birbirine dönüştürülmesi / Esra Bayraktar Kurt ; danışman Zuhal Ünan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012)Özet -
İlköğretim geometri öğretiminde simetri kavramının origami ile modellenmesi / İrfan Dağdelen; Danışman Zühal Ünan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012)… -
Ortaokul 7 sınıf matematik dersi alan-çevre ilişkisi konusunda oyun temelli öğretimin öğrenci başarısına etkisi / Ufuk Bozoğlu; tez danışmanı Nuray Çalışkan Dedeoğlu
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014)… -
Oyunla öğretimin çarpanlar ve katlar alt öğrenme alanında ve kalıcılığa etkisi / Ali Rıza Başün; danışman Mevlüde Doğan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016)… -
TEOG sınavı matematik soruları hakkında öğretmen görüşlerinin incelenmesi ve yenilenmiş bloom taksonomisine göre sınıflandırılması / Halil Altun; danışman Mevlüde Doğan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016)…