Yazar "Çetinkaya, Özlem Akgüç" için listeleme
-
Marka Sadakati Oluşturma Aracı Olarak Transmedya Hikâye Anlatımının Yeri ve Değeri
Çetinkaya, Özlem Akgüç (2017)İnsanların olduğu gibi markaların da öyküleri vardır. Markalar bir süredir marka öyküsü anlatmayı benimsemiş ve başarılı marka olmanın sırlarından birisi olarak kabullenmiş görünmektedir. İlk örnekleri sinema, kitap ve ... -
Türkiye’deki Black Frıday Etkinliğinin Tüketici Sinizmi Bağlamında Bir Değerlendirmesi
Çetinkaya, Özlem Akgüç; Ceng, Emine (2018)Tüketici sinizmi literatürde memnuniyetsizlik, güvensizlik, şüphecilik, kızgın olma,onaylanmamış beklentiler vb. gibi negatif duygularla ilişkilendirilmektedir. Bireylerin firmalarve markalar hakkındaki olumsuz duygu ve ...