• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Some suggested brain-based techniques for teaching writing skills in prep-classes at Ondokuz Mayıs University / Ayşegül Kuş; Danışman Nalan Kızıltan

Tarih

2005

Yazar

Kuş, Ayşegül

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Bu çalışmada Ondokuz Mayıs Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü İngiliz Dili Eğitimi Hazırlık sınıfı orta düzey öğrencilerinin yazma becerilerini geliştirmek ve yazma becerisini farkındalığı yaratmak amacıyla bazı beyin temelli yazma becerileri teknikleri geliştirilmiştir.Geliştirilen teknikler I.ve II. Öğretim öğrencilerine uygulanmıştır.Her iki gruptaki öğrencilere uygulama öncesi ve sonrası bir tutum ölçeği uygulanmıştır.Öğrencilerin yapılan etkinliğe yönelik tutumlarını gözlemlemek amacıyla tutum ölçekleri verilmiş verilen bu tutum ölçeklerinden yola çıkılarak Değerlendirme Formu geliştirilmiş ve sonuçlar bir istatistiksel analiz programı olan SPSS t-test ve madde test analiz yolu ile analiz edilmiştir. Öğrencilerin beyin temelli etkinliklerle olumlu bir tutum geliştirip geliştirmediklerini saptamak amacıyla çalışmanın başında ve sonunda ortak yazma becerisi tutum testi geliştirilmiş ve verilerin değerlendirilmesi sonucunda ön ve son tutum ölçeği arasında istatistiksel olarak anlamlı bir fark bulunmuştur.Elde edilen bulgular öğrencilerin yazma becerilerinde kullanılan etkinliklere karşı olumlu baktıklarını göstermiştir.Bu nedenle de beyin temelli yazma becerileri tekniklerinin öğrencilerin İngilizce yazma becerilerini geliştirmekte ve yazma becerilerine karşı farkındalık yaratmada etkili olduğu söylenebilir.

Bağlantı

http://libra.omu.edu.tr/tezler/17230.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12712/31078

Koleksiyonlar

  • Yüksek Lisans Tez Koleksiyonu [145]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Politika | Rehber | İletişim |

DSpace@Ondokuz Mayıs

by OpenAIRE

Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Kütüphane || Ondokuz Mayıs Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ondokuz Mayıs:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.