Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
İlköğretim dördüncü sınıf Türkçe dersinde yaratıcı drama yönetiminin etkililiği / İlknur Kaya Güler; Danışman Ahmet Çebi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu araştırmanın amacı ilköğretim 4.sınıf Türkçe dersinde okuduğunu anlama ve okuduğunu yazıyla anlatma becerilerinin gelişiminde yaratıcı drama yöntemi ile geleneksel yöntemlerin etkinliği açısından bir fark olup olmadığının ...
İlköğretim 3. sınıf Türkçe dersinde yaratıcı drama yönetiminin etkinliliği / Elif Çıraklı; Danışman Ahmet Çebi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu çalışmanın sorunu, sunuş yoluyla öğretme yaklaşımının mı, yoksa buluş yaptırarak öğretme yaklaşımının mı, kalıcı izli davranış değişikliği oluşturduğudur. Çalışmanın amacı , ilköğretim 3. sınıf Türkçe dersinde buluş ...
Anasınıfı Türkçe dil etkinliklerinde yaratıcı drama yönteminin etkililiği / Bilgen Çakır; Danışman Ahmet Çebi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu araştırmanın amacı , anasınıfı Türkçe Dil Etkinliklerinde yaratıcı drama yönteminin etkililiğini belirlemek ve anasınıfı Türkçe Dil Etkinliklerinde yaratıcı dramanın yöntem olarak kullanılması dramatizasyonun yöntem ...
İlköğretim 3. sınıf Türkçe dersinde yaratıcı drama yönetiminin etkinliliği / Elif Çıraklı; Danışman Ahmet Çebi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu çalışmanın sorunu, sunuş yoluyla öğretme yaklaşımının mı, yoksa buluş yaptırarak öğretme yaklaşımının mı, kalıcı izli davranış değişikliği oluşturduğudur. Çalışmanın amacı , ilköğretim 3. sınıf Türkçe dersinde buluş ...