Bölüm "OMÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı" Doktora Tez Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 33, listelenen: 1-20
-
1980 sonrası sanat ve sanat eğitiminde Türkiye-İran etkileşimi / Robab Kazemi ; Danışman Çağatay İnam Karahan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
7-9 Yaş eğitim hedefli yeni medya yazılımlarının görsel tasarımı / Dilek Aydemir ; Danışman Ata Yakup Kaptan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Bağımsızlık sonrası Azerbaycan resim sanatı ve yeni sanat yaşlaşımlarının sanat eğitimine yansımaları / Leyla Aliyeva Önen ; Danışman Çağatay İnam Karahan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Bauhaus eğitim modelinin Türkiye'de sanat ve tasarım eğitimi üzerine etkisi / Bayram Dede ; danışman Çağatay İnam Karahan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014)… -
Bilim ve teknoloji ekseninde sanatın paradigmatik devinimi:biyosanat / Ayşe Azamet ; Danışman Çağatay İnam Karahan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019)… -
Değişen paradigmalar ekseninde görsel iletişim tasarımının lisans ve lisansüstü eğitim programlarına yansımaları / Selma Karaahmet Balcı ; danışman Ali Tomak
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016)… -
Dijital teknolojiler bağlamında dijital öyküleme yaklaşımının güzel sanatlar eğitimine entegrasyonu / Özlem Ayvaz Tunç ; Danışman Ali Tomak
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016)… -
Gelecekçi sanat eğitimi modellerine temel oluşturması bakımından görsel okuryazarlık ve eleştirel pedagoji ilişkisi / Hasbi Aslan; Danışman A. Yakup Kaptan
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012)Özet -
Görsel sanatlar öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik içerik bilgisi öz yeterlikleri / Yahya Hiçyılmaz ; Danışman Çağatay İnam Karahan.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)… -
Görsel sanatlar uygulamaları ile özel eğitim kapsamında yer alan bireylerin eğitsel gelişmeleri / Fahrettin Geçen; danışman Ali Tomak
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015)… -
Göstergebilim bağlamında tüketim kültürü ve sanat: enstalasyon / Mehmet Susuz; danışman Tarık Yazar
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)… -
Grafik tasarım temel disiplerinden tipografinin öğretiminde vektörel tabanlı yazılımların kullanımı / Evren Tural; danışman Sevgi Soylu Koyuncu
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)… -
Güncel sanatın manipülasyon yönelimlerine katkısında görsel retorik / Dilara Karakaş Tabak ; Danışman Ali Tomak.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015)… -
Güzel sanatlar eğitimi bölümlerinde uygulanan geleneksel baskıresim tekniklerine alternatif olabilecek teknik önerileri / Tezcan Bahar ; Danışman Sevgi Soylu Koyuncu.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)… -
Güzel Sanatlar ve Eğityim Fakültelerinde resim eğitimi alan öğrencilerin sanat eğitimi sürecindeki teknoloji algıları / Ahu Simla Değerli ; Danışman İbrahim Halil Türker
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015)… -
Kendine özgü ölçme ve değerlendirme ilkeleri ve kriterleri açısından güzel sanatlar eğitimi bölümü resim-iş eğitimi anabilim dallarının giriş/özel yetenek sınavları / Aytaç Özmutlu ; Danışman Ali Tomak.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014)… -
Koro şefinin beden dili kullanımının müzikal kaliteye etkisi / Bilgen Özcan Coşkunsoy ; Danışman Bahar Güdek.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)… -
Kültürel dönüşümler ve postmodern pedagoji ekseninde görsel kültür eğitimi / Sena Sengir ; Danışman Metin Eker.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014)… -
''Kültürel genetik ve sanatsal pratikler ilişkisinde kültürel üretim süreçleri'' / Ayşe Tuncay Özer; danışman Metin Eker
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)… -
Kültürel konformizm ve eleştirel sanat pedagojisinde çoklu kültürel yapılanmalar / Hülya Demir ; Danışman Metin Eker.
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018)…